İşte Size YAMAHA YBR 125!!!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
237
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lastiklerede Arap Sabunu Sürmüş Sana Hayırlı Virajlar
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
hoş geLdin aramıza.
aRacın soL Kısmını çekmemekte ısrarLısın Hayırdır Bir Şey mi oLdu :)
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
19
hoş geLdin aramıza.
aRacın soL Kısmını çekmemekte ısrarLısın Hayırdır Bir Şey mi oLdu :)

hoşbulduk...Motora bişey olmadı en ufak çiziği en ufak kazazı yok şuanda motorun....çekim açısından dolayı çekemedim zaten yağmurluydu hava dindiği gibi 4 foto çektim normalde temiz motor merak etme:cat:
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
190
hoşgeldin ..resimdeki kafa grenajı yada kafa karenajı hangisi doğru bilmiyorum.o orjinal mi, bana sanki büyük gibi geldi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aramıza hoşgeldin öncelikle :rendeer: keyifli sürüşler diliyorum sana ama!!aynanı takmamazlık yapma :cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ayna meselesi ::plus1:: üstelik sen kesin kaskta takmıyorsundur ::evil::

Ne alaka ?

falcon4ul8.jpg



:):):)
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
19
hoşgeldin ..resimdeki kafa grenajı yada kafa karenajı hangisi doğru bilmiyorum.o orjinal mi, bana sanki büyük gibi geldi?

öncelikle hoşbulduk..kafa grenajı doğru,,,,o işte orjinal farklı deil yani..gerçi bu motorun %30 modifiye edilmiş hali bence modifiyede denmez buna ama canlıyı bulunca yavaş yavaş yapıyoz bitince modifiyesi yeni resimlerini ekleyecem buraya saygılarr...:cat:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Dostum ybren temizmiş güle güle kullan:wiinkk:

Ne alaka şimdi nerden çıktı lastiklere arap sabunu sürdüğüm hiç anlamış deilim he:silent:-bu arada lastikler IRC MARKA ÇİFT S li lastiklerdir bunuda ek not olarak vereyim

Bi de bende bunu araştırıyodum burda Irc a 60 ytl diyorlar sen ne kadara almıştın ??
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
19
Bi de bende bunu araştırıyodum burda Irc a 60 ytl diyorlar sen ne kadara almıştın ??

eywallah kardeşim sğl..Irc lastik duyduğun gibi 60 ytl civarı oynasa oynasa 5 ytl oynar.. ben 55 e almıştım arkadaş tanıdıktı takma parası falan vermedim yani
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
1000rr da bile ayna var o karizmasızda senmi karizmalısın?ya bırak ya bu işleri boş işlerle uğraşıyosun dostum:farao:
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
19
1000rr da bile ayna var o karizmasızda senmi karizmalısın?ya bırak ya bu işleri boş işlerle uğraşıyosun dostum:farao:

dostum yakışmıyor ybrye büyük duruyo hem direksiyonu deiştirecem yakında hemde ufak ayna takacam sen merak etme kasma kendini
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
Hoş Geldin:rendeer: motor gerçekten güzel:cat:

Allah kaza bela göstermesin..
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
168
fotoların hepsi aynı yerden çekilmiş farklı karalerden al önden falan bu arada hoş geldin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst