Mersin İl Temsilcisi
- Katılım
- 2 Ağu 2006
- Mesajlar
- 10,372
Öncelikle hoşbulduk kendimi tanıtmaya fırsatım olmadı kusura bakmayın...Ayna muhabetine gelincede aynalar olunca motorun karizması çiziliyo ya![]()
çizilmiş karizma, yarılmış bir beyinden iyidir... gerçi beyni olan aynayı sökmez ya, neyse... biz var kabul ediyoruz. olmazsa montajda koyarız :bounce::queen::farao::farao::farao::farao: