İşte Size YAMAHA YBR 125!!!

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Öncelikle hoşbulduk kendimi tanıtmaya fırsatım olmadı kusura bakmayın...Ayna muhabetine gelincede aynalar olunca motorun karizması çiziliyo ya:D:D

çizilmiş karizma, yarılmış bir beyinden iyidir... gerçi beyni olan aynayı sökmez ya, neyse... biz var kabul ediyoruz. olmazsa montajda koyarız :bounce::queen::farao::farao::farao::farao:
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
Vasco1925 7 verdi aynalar yok diye...Ben de 1 puan kırıyorum ve 6 veriyorum.Nedeni ise -Suç işlediğimde plakamı okuyup cezamı vermesinler diye rakamları okumamaları için plakanın alttan yukarıya doğru özenle bükülmüş-olması...Saçma bir uygulama olmuş.Trafik kurallarına uyalım uymayanları uyaralım.
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
19
Vasco1925 7 verdi aynalar yok diye...Ben de 1 puan kırıyorum ve 6 veriyorum.Nedeni ise -Suç işlediğimde plakamı okuyup cezamı vermesinler diye rakamları okumamaları için plakanın alttan yukarıya doğru özenle bükülmüş-olması...Saçma bir uygulama olmuş.Trafik kurallarına uyalım uymayanları uyaralım.

yok kardeşim dediğinin tam tersi aslında özenle son 3 numaranın gözükmesi için tüm açılardan kontrol ettim plakayı ve her açıdan okunabiliyo plaka çok kasma kendini :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst