Allah kaza bela vermesin.., keşke kendını ılk once tanıtsaydın.. Aynalar yok :farao: burdan 3 puan kırdım, 10 üzerinden 7![]()
Öncelikle hoşbulduk kendimi tanıtmaya fırsatım olmadı kusura bakmayın...Ayna muhabetine gelincede aynalar olunca motorun karizması çiziliyo ya![]()
aramıza hoş geldin.
kırklarelinde belkide fazla trafik yoktur ama bence motosikletin karizmasını düşünürken kendinin ki kötü çizilecek gibi bu gidişle:queen:
sen iyisimi aynaları bir an önce tak birde yağmura yakalanırsan o çamurluğun kesilen parçasını çok ararsın:queen:
sonuç:ne yaparsan yap o bir ybr 125 daha fazla gitmez yani...