- Katılım
- 3 Ara 2006
- Mesajlar
- 548
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler :rendeer:
alplion kardeş cdiimisn ya bi araştıriim bnm kafamı iki şey kurcalıo zaten bi sinyaller bide egzozun o manifold kısmındaki renk deişikliği ...r:
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler :rendeer:
Evet açıklama isteriz..İllegal derken?...........
evet destek veriyorum arkandayım
Ben polemiğe falan girmem ama motorun güzel kardeşim güle güle kullan allah kaza bela vermesin
illegal derken?
benım gayet legal repsolden bı farkı yok![]()
bu kac model bi motor ? bana yardımcı olurmusunuz arkadaşalr
bu kac model bi motor ? bana yardımcı olurmusunuz arkadaşalr
yaa bu arkadaş nie böle bi soru sormuş anlamadım bnm motor junıorun dediği gibi 87 model eski kasa şahinden vurma doğan kasa gibi mi duruo :queen: valal ilk defa rastlıom bole bişeye
açıklim bnm motor 90 lı yıllardan kaln bi mobylette hatta peugeot 103spx![]()
braz oynadım bole bişi cıktı ortaya kusra bakmada kardeş takılmadan geçemedim bide motonun sahibi olaraktan..:rendeer:
soleki
ilkokul cocuguna koysan
07 ile 06 arasi farki anlar
yeni kasa gelmediine gore
ukalalik olmuo biraz arastirip bole sorular sormamak lazim
simdi diceksin ama burda 07 model cbr satilio
onlarin 2005 2006 2007 arasi bi fark olmadigi zaten bilinio
ama zahmet edip arastirmadigin icin burda ukala diosun bize
kolay dimi bolesi