işte Benim iLLeqaL cbr 125'im

Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
işte Benim cbr 125'im...

işte bnm iLLeqaL :bounce:

gözbebeğim bnm bi kaç eksigi var su an madiiyat braz sıkısık ama ilk frsatta tamamlicam işe arka lastikten bşlıcam baya eskidi :farao: sonrada sinyaller :wiinkk:

1001798ne9.jpg


lütfen tamamı kalın, italik, renkli vs. yazmayınız
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
açıklama istiyoruz ya da sözlüğe bakmanı tavsiye ediyoruz:p
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
allah kaza bela gösdermesin kardeşim:rendeer: güle güle Pin:)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
güle güle bin herhalde pasta ciladan yeni çıkardın kazasız sürüşler
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Evet açıklama isteriz..İllegal derken?...........
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
:silent: nasıl yani vergisimi yatmadı,ruhsat mı kayıp,egzoz emisyonunda mı problem var çarpıp kaçtın mı.anlamadım ki.gayet legal duruyor maşallah
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
arkadaşlar haklısınız legal görünüyo ama muayenesi yapılmadı :mrgreen:
şaka bi yana buralarda yunuslar cok fena ve adama göz açtırmıolar ve bende ustalıkla bugune kadar yakalanmadım yunuslara a2 ehlyetım yok die kactım bi kere bi kerede kask yoktu ama bnmde hiç tasvip etiim bi davranış biçimi deil arkadaşlar gorunum onemli diil onemli olan saglıgımız derim ben herkes kaskını taksın allah cumlemize kaza bela vermesin

yılmzz:
arkadaşm ben illegalin anlamını cok sukur biliorum sozluge gerek yoq

sahinbirinci:
evet bi kere bi kartalı sollarken aynasına carptım ve kactim uzgunum ama zaten 120 le gidiodum ve hatalı bi sollama yaptım o adamdan burada sızler huzurnda ozur dılıorum inşallah fazla kufr etmemeiştir :p

eroldayı:
saol .ewt yeni cila cekmiştim kendm cektim clayı fakat bu aralar maglum yagmur var o yuzden camurlugun içi berbat gorunuo :pr:

n_o_s:
teşk ederim krdeş..

beyfa:
teşk ederim kardeşmm cumlemizee...

not:arkadaşlar bu egzozun manifoltunun oldugu kısımın rengi turunculaştı boya tutmuo dimi egzoz bildiim kadarıyla teflondan yapılıomuş :silent: bi fikrri olan varmı kotu gorunuoda
sayglarımla iLLeqaL RidEr
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
138
walla bende bunlardan alacaktım zamanında ama boyuma uygun gelmedı alet ya:pale: donuslerde dizlerime keşke çarpmasaydı:pr:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Naparsan yap onu engelleyemessin....Teflonda boyasan gene zamanla aynı renge dönecektir...Çok iyi nikelaj yapılırsa o da paslanmadan önce sağlam duruyor ama bu saatten sonra olurmu bimem..?...
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
Naparsan yap onu engelleyemessin....Teflonda boyasan gene zamanla aynı renge dönecektir...Çok iyi nikelaj yapılırsa o da paslanmadan önce sağlam duruyor ama bu saatten sonra olurmu bimem..?...

haklısın galiba acaba diorum oraya bi sert plastikten bi parça kestirsem siyah radyatorun basladıgı yere kadar :silent: sanki ii bi fikir gibi geldi bana ama :silent: içten ısıtmayla yada sert bi yapıştırıcıyla yapstrsak
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
sanırım armutalanında oturyorsun değerli kardeşim.
bende almayı düşünmüştüm cbr ama bi yatağan gezisi yapmıştık muğla mt ile.dönüşte bel ağrısı mahvetti bende caymıştım.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
güzel motor.
buarada illegalite iyi değildir. özellikle motosiklet konusunda. illegal sınırlarda kalmaya özen göstermeni tavsiye ederim. hem kendin hem sevenlerin açısından.

keyifli kazasız sürüşler:cat:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
ekzosun granaj içindek,i parçasını bildiğim kadarı ile elektro statik boya ile boyuyorlar sende ole bişey yaptırsan
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
ekzosun granaj içindek,i parçasını bildiğim kadarı ile elektro statik boya ile boyuyorlar sende ole bişey yaptırsan

alplion kardeş cdiimisn ya bi araştıriim bnm kafamı iki şey kurcalıo zaten bi sinyaller bide egzozun o manifold kısmındaki renk deişikliği ...:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst