işte Benim iLLeqaL cbr 125'im

Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
hadi yaff insan bi aynasını söker.bide illegal diosun :D:D:D

:) zaten başlıga illegal yazdıgıma pişman oldum herkes bişeler demiş kafasına gore ama dedimya onlarda haklı baya legal duruyor aynaya gelince en nefret ettigim şey ayna söküp modifiye yaptım diyenlerdir ayna bnm sürüş sağlıgım için gerekli onu cıkarırsam hem kendimi hem trafikteki insanları tehlikeye atmış olurum vede ayna çıkaranları burdan kınıyorum kendinizi düşünmuosanız trafikteki insanları düşünün ve kimseyi zan altında bırakmayın...

onr.sual
teşk ederim gözm gibi bakıom zaten :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst