- Katılım
- 1 Mar 2007
- Mesajlar
- 528
- Konu Yazar
- #1
işte Benim cbr 125'im...
işte bnm iLLeqaL :bounce:
gözbebeğim bnm bi kaç eksigi var su an madiiyat braz sıkısık ama ilk frsatta tamamlicam işe arka lastikten bşlıcam baya eskidi :farao: sonrada sinyaller :wiinkk:
lütfen tamamı kalın, italik, renkli vs. yazmayınız
işte bnm iLLeqaL :bounce:
gözbebeğim bnm bi kaç eksigi var su an madiiyat braz sıkısık ama ilk frsatta tamamlicam işe arka lastikten bşlıcam baya eskidi :farao: sonrada sinyaller :wiinkk:
lütfen tamamı kalın, italik, renkli vs. yazmayınız