işte Benim iLLeqaL cbr 125'im

Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
alplion kardeş cdiimisn ya bi araştıriim bnm kafamı iki şey kurcalıo zaten bi sinyaller bide egzozun o manifold kısmındaki renk deişikliği ...:pr:





Allah kazasız belasız sürüşler versin eksoza gelecek olursak grenajı sökebilirim dersen sök , eksoz boğazını sök ve güzel bi kromaj attırdımı hiçbir sorunun kalmaz şimdiden kolay gelsin....
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
Ben polemiğe falan girmem ama motorun güzel kardeşim güle güle kullan allah kaza bela vermesin
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
Ben polemiğe falan girmem ama motorun güzel kardeşim güle güle kullan allah kaza bela vermesin

teşk ederm ... polemik yok sadece ben illegal cbr ım diince millet deişik bi motor zannedıo acılınca normal bi cbr olduunu goruolar ne bilm şaşırıolar onlarda haklı ama adı illegal yaw cokda soran olursa muayenesi yapılmadı :D o kadar :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
bu kac model bi motor ? bana yardımcı olurmusunuz arkadaşalr

yaa bu arkadaş nie böle bi soru sormuş anlamadım bnm motor junıorun dediği gibi 87 model eski kasa şahinden vurma doğan kasa gibi mi duruo :queen: valal ilk defa rastlıom bole bişeye

açıklim bnm motor 90 lı yıllardan kaln bi mobylette hatta peugeot 103spx :p
braz oynadım bole bişi cıktı ortaya kusra bakmada kardeş takılmadan geçemedim bide motonun sahibi olaraktan..:rendeer:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
56
arkadaşLar örenmek istedigiM 2006 ile 2007 arasındaki farktı ama ükaLa tavırlarınızla kendi modelinizi ortaya cıkardınıZ :) 2006 veya 2007 demek yerine cıvv cıvvv cıvvv konusmussunuz ...... arkası yüksek tempra misaLiiii ;)

yaa bu arkadaş nie böle bi soru sormuş anlamadım bnm motor junıorun dediği gibi 87 model eski kasa şahinden vurma doğan kasa gibi mi duruo :queen: valal ilk defa rastlıom bole bişeye

açıklim bnm motor 90 lı yıllardan kaln bi mobylette hatta peugeot 103spx :p
braz oynadım bole bişi cıktı ortaya kusra bakmada kardeş takılmadan geçemedim bide motonun sahibi olaraktan..:rendeer:

arkası kalkık tempRa okU yardımcı olmak yerine neden ukala ukala konusuyorsunuz
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
soleki
ilkokul cocuguna koysan
07 ile 06 arasi farki anlar
yeni kasa gelmediine gore
ukalalik olmuo biraz arastirip bole sorular sormamak lazim
simdi diceksin ama burda 07 model cbr satilio
onlarin 2005 2006 2007 arasi bi fark olmadigi zaten bilinio
ama zahmet edip arastirmadigin icin burda ukala diosun bize
kolay dimi bolesi
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
soleki
ilkokul cocuguna koysan
07 ile 06 arasi farki anlar
yeni kasa gelmediine gore
ukalalik olmuo biraz arastirip bole sorular sormamak lazim
simdi diceksin ama burda 07 model cbr satilio
onlarin 2005 2006 2007 arasi bi fark olmadigi zaten bilinio
ama zahmet edip arastirmadigin icin burda ukala diosun bize
kolay dimi bolesi

bencede fazla polemige gremicem sana katılıorum arkadas 2006 - 2007 arasındaki farkları araştramicaka kadar aciz ama biz ynede ona yardımcı olalım 2007 nin kasasi ayni sadece kafa grenajı bbraz deişik + enjeksiyonlu buda seni kesmezse http://www.mc.honda-eu.com/uk/en/mc/125cc/cbr125r/introduction/introduction.jsp bu adrese girip araştrabilrisin hem tr ye girişi olmayan motolarda var orda bak bilgilen hadi bakalmm ...
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
31
Beyler Cbr 125 İ Beenİyomusunuz Yanİ Performans Falan ??hİÇ Bİlgİm Yokta.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst