- Katılım
- 12 May 2006
- Mesajlar
- 1,224
Bende şimdi geldim hastahaneden durumu iyi yaraları sarıldı çok geçmiş olsun burakcım tekrar
Karın ve bel bölgesinde ağır olmasada baya yüzülme var sağ kolunda ise biraz daha derin bi yarası var. ama düzlmeyek bişi değil çok şükür
biraz acı çekecek belki ama bunada şükür diyoruz beterin beteri var
Rüzgarın kendsini bi anda savurmasıyla dengesini kaybetmiş ve yanındaki araca çarpış bunun etkisi ile arkdan gelen minibüün altında sürüklenmiş yinede ucuz atlattık çok şükür çok dikkat edelim arkadaşlar rüzgar şakaya gelmez
Artı parantez BURAKCIM CANIM KARDEŞMİN ÜSTÜNDE BİR MONTU VE BİR ELDİVENİ OLSA İDİ GAYET NORMAL HİÇ BİŞİ OLMADAN KALKIP YÜREYECEKTİ..
HER ZAAMN DİYORUZ KORUMASIZ BİNMEYELM DİYE AMA NAFİLE
FAYDASI YOK GEÇ KALINMIŞ FİGANIN AMA D,KKAT EDELİM KORUMASIZ BİNMEYELİM ARKADAŞLAR KİME BİŞİ OLSA İÇİMİZ YANIYO NOLURSUNUZ KORUMA KORUMA KORUMA...
Karın ve bel bölgesinde ağır olmasada baya yüzülme var sağ kolunda ise biraz daha derin bi yarası var. ama düzlmeyek bişi değil çok şükür
biraz acı çekecek belki ama bunada şükür diyoruz beterin beteri var
Rüzgarın kendsini bi anda savurmasıyla dengesini kaybetmiş ve yanındaki araca çarpış bunun etkisi ile arkdan gelen minibüün altında sürüklenmiş yinede ucuz atlattık çok şükür çok dikkat edelim arkadaşlar rüzgar şakaya gelmez
Artı parantez BURAKCIM CANIM KARDEŞMİN ÜSTÜNDE BİR MONTU VE BİR ELDİVENİ OLSA İDİ GAYET NORMAL HİÇ BİŞİ OLMADAN KALKIP YÜREYECEKTİ..
HER ZAAMN DİYORUZ KORUMASIZ BİNMEYELM DİYE AMA NAFİLE
FAYDASI YOK GEÇ KALINMIŞ FİGANIN AMA D,KKAT EDELİM KORUMASIZ BİNMEYELİM ARKADAŞLAR KİME BİŞİ OLSA İÇİMİZ YANIYO NOLURSUNUZ KORUMA KORUMA KORUMA...
Son düzenleme:








