- Katılım
- 29 Eyl 2007
- Mesajlar
- 190
"içim rahatladı" cümlesi bana bi garip geldi mustafa abi..
Kendini eğer o kazayı gören kişinin yerine koyarsan, çok sevdiğin bir arkadaşının kazada olmamasına nasıl sevinirsen için rahatlarsa ve genede bir motorcu arkadaşın kaza yaptığına üzülürsen ki normali de budur olay bundan ibaret.
Bende biraz önce öğrendim artçısı neyseki yokmuş ve tekrar geçmiş olsun burakcım, umarım bir an önce iyileşirsin..:rendeer: