istburak köprüde kaza yapmış(durumu iyi)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
"içim rahatladı" cümlesi bana bi garip geldi mustafa abi..

Kendini eğer o kazayı gören kişinin yerine koyarsan, çok sevdiğin bir arkadaşının kazada olmamasına nasıl sevinirsen için rahatlarsa ve genede bir motorcu arkadaşın kaza yaptığına üzülürsen ki normali de budur olay bundan ibaret.

Bende biraz önce öğrendim artçısı neyseki yokmuş ve tekrar geçmiş olsun burakcım, umarım bir an önce iyileşirsin..:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
burak kardeşime çok büyük geçmiş olsun,biranevvel ayağa kalkması allahtan enbüyük dileğimdir içinde bulunduğumuz şu mübarek günlerde,azönce(aparat)cemle konştuk durumu kolunda yanıklr varmış ve bugece müşadiye altında kalcakmış.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
geçmiş olsun
Gkn yanında bende aradım gökhanı iyimiş çok şükür..
üzmesin burak biziii:(
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Resimlerde kötü görünüyor ama iyi olduğuna çok sevindim.... :cat: Umarım en kısa sürede sağlığına kavuşursun....:rendeer: Geçmiş olsun...:rendeer:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
şimdi konuştum arkadaşlar durumu iyiymiş ALLAH inşallah hemen sağlığına kavuşmayı nasip eyler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ay çok kötü oldum ya burak abicim çok geçmiş olsun Allahım Acil Şifalar versin İnşallah umarım bir an önce düzelir kalkarsın
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
off geçmiş olsun ya.. arkadaşlar lütfen dikkatli olalım hiç birinisin kaza yapmasını istemiyorum.... !
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
arkadaslar simdi hastaneden geldim...burak gayet iyi,espri yapiyo fln ama biraz kotu espri yapiyo artik :mrgreen: onemli birseyi yok...
 
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
63
ewet arkadaşlar biraz bandaj içinde ama durumu gayet iyi.hız konusunda laf söleyen arkadaşlara söliyim ters rüzgarda düşerseniz hiç hata unsuru olmadan bende arkanızdan hız yaparsan kaza kaçınılmaz derim.oyüzden bilip bilmeden insanlar hakkında konuşmayın...
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
ewet arkadaşlar biraz bandaj içinde ama durumu gayet iyi.hız konusunda laf söleyen arkadaşlara söliyim ters rüzgarda düşerseniz hiç hata unsuru olmadan bende arkanızdan hız yaparsan kaza kaçınılmaz derim.oyüzden bilip bilmeden insanlar hakkında konuşmayın...

Hala hastanede mi ? Ben Kaan'ı aradım sordum çalışıyodu o haberi fln yok.
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
306
geçmiş olsun. bugun ben de cbr ile çok mucadele ettim ruzgarla. umarım en kısa zamanda yaraların iyileşir kardeşim..
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
ewet hastanede kaanla döndük biz kaan işe geri gitti.burak gayet ii ama sanırım bgn hastanede kalıcak herhangi bişey çıkmasın die.

Ben o herife bana haber ver dedim. Beraber gideriz diye bekliyodum. Burak'a geçmiş olsun dileklerimi iletirsin görüsen. Kaana da bol bol küfret :farao:
 
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
63
Ben o herife bana haber ver dedim. Beraber gideriz diye bekliyodum. Burak'a geçmiş olsun dileklerimi iletirsin görüsen. Kaana da bol bol küfret :farao:
bırak o herifi ya o kimseyi beklemez bign başına bişey gelicek yanında kimse olmıcak bu huyu yüzünden.sölerim yrn uğrayabilirsem yanına... ;)
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
712
şimdi geldim bende hastaneden durumu ii serumun bitmesini bekliolar daha sonra ewe gidicek !!!

acil şifalar diliorum!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst