İçim fena oldu sabah sabah ama iyi olmana çok sevindim

İlk fotoları görünce içim ezildi böyle güzel bi günün sonunda bu talihsiz kaza hiç hoş olmadı ama Allah beterinden korusun son kazan olsun :rendeer: Rüzgarda motosiklet kullanmak gerçekten zorlaşıyor arkadaşlar biz de 1 -2 kez dönüşte sarsıldık oldukça da hızlı gidiyoduk hepimiz dikkatli olalım birimize bişey olsa hepimizin canı yanıyor

ale: Bu arada tekrar tekrar söylüyorum yine bıkmadan söylicem korumasız motora binmeyelim lütfeeennn !!! Bırakın insanlar bize robocop desin bırakın bize uzaylı gibi baksınlar birazcık terleyin ama korumasız asla motora binmeyin :rendeer: Mont giyseydi bu kadar canı yanmazdı Burağın sanırım

ale: