[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
işte özlediğim başlık :cat:

stereo bu sene durmak yok :cherry:

inşllh hep beraber gideriz

inşallah :rendeer:

cadı bşi soracam senin süpürgenin yakıtı nasıl az yakıyosa bende alayım be :p

benzinmi mazotmu yoksa başka bişemiii depo kaç litre bide :p

hee bide şey yüksek hızda seyrederken nasıl duruyorsun??

bu üçünün cvbını istiorum tessekurlerımı sunuyorum :cherry:

bu konu ile ilgili tüm sorularına yanıt bulabilecegin bi makale hazırlıyım en iyisi ben :p
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Bizide üzüyorsunuz artık lütfen değiştirirmisiniz bu konuyu:farao::farao:

İnanın kendimi motosikletin altına ateceğim aaaaaa:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
bu topiğin sahibine sesleniyorum alo müdahele etsene kardeşim konu ndışına cıkıyoruz hatta kendimi öne atıyorum yine ses yok :)

eger konuyu dehiştirmesseniz ::hakem1::::hakem1::::hakem1::::hakem1::::hakem1::::hakem1::::hakem1::::hakem1::::hakem1::::hakem1::::hakem1::::hakem1::::hakem1::::kalbim::::kalbim::::kalbim::

:wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
O gün polenezköyde biribirinizin gözlerinizin içine bakıyordunuz her çift bakmaz öyle siz bir birinize aşıksınıııııııııııııııııııııııız.... Böyle yaparak sadece harbiden bizleri üzüyorsunuz yapmayın böyle:cat:

:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
O gün polenezköyde biribirinizin gözlerinizin içine bakıyordunuz her çift bakmaz öyle siz bir birinize aşıksınıııııııııııııııııııııııız.... Böyle yaparak sadece harbiden bizleri üzüyorsunuz yapmayın böyle:cat:[/QUOT

tabıkıde ama bazaen oluyor boyle seyler işte uzulmeyın alıskınız bız :rendeer::rendeer:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Haydi arkadaşlar hep beraber Burçin&İlker, İlker&Burçin gezisi düzenleyelim başka türlü olacağı yok:cat:
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
ben böyle gezmek istiyorum acaba olurmu ne dersi,niz








hazırmıyız arkadaşlar tekrarına:rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst