- Katılım
- 26 Şub 2009
- Mesajlar
- 1,002
sana bi tavsiye arkadaşım bunlar garipce derler edirneye giderler söylüyeyim bak onun için ismimi yazdırmadım dağa :queen:
siz bu lafı benim için diyorsunuz he ne özelim kaldıki bi sorarım size :bounce:
cok var abı ozelın bence dök içini rahatla:queen::queen: