[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
429
sana bi tavsiye arkadaşım bunlar garipce derler edirneye giderler söylüyeyim bak onun için ismimi yazdırmadım dağa :queen:



siz bu lafı benim için diyorsunuz he ne özelim kaldıki bi sorarım size :bounce:

.ya bakıyorumda adam hakkatten yerden göğe kadar haklı :queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
vallahi sarıyer garipçe iyi bir yer ben hiç gitmedim netten resimlerine baktım zaten edirne gidilirse bizler yarıyolda moturu bırakır otobüs ile dönmek zorunda kalırız:queen::queen::queen:

sana bi tavsiye arkadaşım bunlar garipce derler edirneye giderler söylüyeyim bak onun için ismimi yazdırmadım dağa :queen:



siz bu lafı benim için diyorsunuz he ne özelim kaldıki bi sorarım size :bounce:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Abi diyorum ya Antalyada denize girerken insan kendini birden kutuplarda bulabilir:queen::queen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
vallahi sarıyer garipçe iyi bir yer ben hiç gitmedim netten resimlerine baktım zaten edirne gidilirse bizler yarıyolda moturu bırakır otobüs ile dönmek zorunda kalırız:queen::queen::queen:

orda dur kardeşim bu gurup seni asla yolda bırakmaz merak etme gerekirse sırtına alırlar yine motorla gelirsin :rendeer::rendeer:
arkadaşlarıma laf dedirt mem:rendeer:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
yok zaten grup olarak gezmenin ve beraber bir şeylerin paylaşılması en güzel olandır. :cat::cat:

Ben sana şahsım adına garanti veririm bende pazar günü katıldım hepsi sevecen sıcak insanlar hele gürkan abi suratına bak nur inmiş zannedersin:queen::queen::queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst