- Katılım
- 23 Ocak 2009
- Mesajlar
- 944
oh dıyelım hep beraber ozman kapatalım konuyubu arada arkadaslar bu kahvaltı ısınden haber varmı ya pazar gunu olandan
bana bi mail gelmiş ama floryadaymış galibaa
oh dıyelım hep beraber ozman kapatalım konuyubu arada arkadaslar bu kahvaltı ısınden haber varmı ya pazar gunu olandan
bana bi mail gelmiş ama floryadaymış galibaa
bana bi mail gelmiş ama floryadaymış galibaa
Selam zargana:rendeer: Sirkecide yada beşiktaşta bir yerde buluşup topluca fuar alanına beraber gitsek diyorum olmazmı :cat:
abi hep böyle diyorsunuz sonrası malüm :queen:
hımmm ok ozman topic acarlar konuyla ılgılı heralde gelıcekmısınız sızde
topik açın sitede benim zaten mt ailesinden tanıdıgım bir çok iinsan var hepsi ragbet edecektir topik açmaktan filan anlamıyorum pc cahiliyim yani siz bi topik açın fuar günü kahvaltı ordan fuar filan die bir çok kişi gelir bende yönlendiririm zati msn ekleyin daha acık konuşalım........
bende ona bunu yasdım
fuar öncesi kahvaltı topiğini yönetim açıcak zargana :wiinkk:
al bitane daha millet
bide akıllısı bulsun bizi be kardeşim :queen:
ben anlamaz arkadaşlar dedigi için diorum zaten pc cahiliyim kim açarsa açsın ben ne yicem ona bakarım![]()
canakkale tarafına gecersek ki bana uyar altınolukta yazlık var mangal yakarıs :queen::queen:
Ses çıkmıyor fuardan sonra nereye gazlıyoruz .....
Ses çıkmıyor fuardan sonra nereye gazlıyoruz .....
Ses çıkmıyor fuardan sonra nereye gazlıyoruz .....
bizde öle plan yok neresi eserse akıla rasgele![]()
hele bi fuara gıdelım de gerısı allah kerim:queen::queen::queen: