[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
Ben sana şahsım adına garanti veririm bende pazar günü katıldım hepsi sevecen sıcak insanlar hele gürkan abi suratına bak nur inmiş zannedersin:queen::queen::queen:

vallahi türkiye de katılacagım ilk gezi olucak
zaten bahsettikleriniz ve forumda ki sohbetleriniz sizlerin ne kadar neşeli ve cana yakın bir ekip oldugunuz anlatıyor.
zaten bu ekiple birlikte olmamak ve sizlerle birşeyler paylaşmamak en büyük kayıp olucaktır diye düşünüyorum.:)
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
vallahi türkiye de katılacagım ilk gezi olucak
zaten bahsettikleriniz ve forumda ki sohbetleriniz sizlerin ne kadar neşeli ve cana yakın bir ekip oldugunuz anlatıyor.
zaten bu ekiple birlikte olmamak ve sizlerle birşeyler paylaşmamak en büyük kayıp olucaktır diye düşünüyorum.:)

O sizin güzelliğiniz sıcakkanlılığınız Bende paylaşamamanın acısın pazar günki gezide anladım insan kaçırdıklarına yanıyor gerçekten en yakın geziye bekleriz:cat::rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
429
vallahi türkiye de katılacagım ilk gezi olucak
zaten bahsettikleriniz ve forumda ki sohbetleriniz sizlerin ne kadar neşeli ve cana yakın bir ekip oldugunuz anlatıyor.
zaten bu ekiple birlikte olmamak ve sizlerle birşeyler paylaşmamak en büyük kayıp olucaktır diye düşünüyorum.:)

Bence kesinlikle katılmalı kesinlikle bu grubun havasını sende solumalısın burda tüm anlatılanları bir kenara koy ve bu grupla bir gün geçir işte o zaman bana gelip diyeceksinki topicte ne anlatılmak istenmiş çok iyi anladım .... Burada gördüklerin gerçek anlamda aile gibidir ve şu kadarını söyleyebilirimki sanıyorum eşimde buna katılacaktır, ben uzun zamandır bu kadar eğlenmemiştim. Mt dekilerle geçen zamanlara kadar :):rendeer::rendeer:
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
Bence kesinlikle katılmalı kesinlikle bu grubun havasını sende solumalısın burda tüm anlatılanları bir kenara koy ve bu grupla bir gün geçir işte o zaman bana gelip diyeceksinki topicte ne anlatılmak istenmiş çok iyi anladım .... Burada gördüklerin gerçek anlamda aile gibidir ve şu kadarını söyleyebilirimki sanıyorum eşimde buna katılacaktır, ben uzun zamandır bu kadar eğlenmemiştim. Mt dekilerle geçen zamanlara kadar :):rendeer::rendeer:

şu an bile yazdıklarınızdan bunu bana hissettirdiniz?? şimdiden teşekkür ederim gezide sizlerle beraber olunca sizlerden kopamıyacagıma inanıyorum

bu pazar fuara gidilicek dimi ona göre program yapıcam tabi hep baraber gideceksek nerde buluşup gidecegiz???
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
Bence kesinlikle katılmalı kesinlikle bu grubun havasını sende solumalısın burda tüm anlatılanları bir kenara koy ve bu grupla bir gün geçir işte o zaman bana gelip diyeceksinki topicte ne anlatılmak istenmiş çok iyi anladım .... Burada gördüklerin gerçek anlamda aile gibidir ve şu kadarını söyleyebilirimki sanıyorum eşimde buna katılacaktır, ben uzun zamandır bu kadar eğlenmemiştim. Mt dekilerle geçen zamanlara kadar :):rendeer::rendeer:

bu yazıdan sunu cıkarıyoruz arkadaslar kocam benımle hıc bır yerde eglenmemiş:salut::salut::salut::salut:

dedıgıne katılıyorum ama ben hep eglenıyorum:bounce::bounce:ama bu aileyle farklı tabıkıde:rendeer::rendeer:

şu an bile yazdıklarınızdan bunu bana hissettirdiniz?? şimdiden teşekkür ederim gezide sizlerle beraber olunca sizlerden kopamıyacagıma inanıyorum

bu pazar fuara gidilicek dimi ona göre program yapıcam tabi hep baraber gideceksek nerde buluşup gidecegiz???

evet hep beraber gıdılıcek sanırım pazar gunu bakalım belkı fuardan once kahvaltı duzenlenıcek zaten haberın olur ama cok eglenıceksın bızlerle:wiinkk::wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
523
cadı bşi soracam senin süpürgenin yakıtı nasıl az yakıyosa bende alayım be :p

benzinmi mazotmu yoksa başka bişemiii depo kaç litre bide :p

hee bide şey yüksek hızda seyrederken nasıl duruyorsun??

bu üçünün cvbını istiorum tessekurlerımı sunuyorum :cherry:
 
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
429
bu yazıdan sunu cıkarıyoruz arkadaslar kocam benımle hıc bır yerde eglenmemiş:salut::salut::salut::salut:

dedıgıne katılıyorum ama ben hep eglenıyorum:bounce::bounce:ama bu aileyle farklı tabıkıde:rendeer::rendeer:



evet hep beraber gıdılıcek sanırım pazar gunu bakalım belkı fuardan once kahvaltı duzenlenıcek zaten haberın olur ama cok eglenıceksın bızlerle:wiinkk::wiinkk:

Haydi bakalım ....:silent:

Aşkı olurmu öyle şey ....:pale:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
kendimden şüpelenirim ilker abden şüpelenmem kesinlikle burçin abla senin olduğun yerde ilker abinin yüzündeki mutluluk ifadesini farkedebiliyorum :) :rendeer:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
cadı bşi soracam senin süpürgenin yakıtı nasıl az yakıyosa bende alayım be :p

benzinmi mazotmu yoksa başka bişemiii depo kaç litre bide :p

hee bide şey yüksek hızda seyrederken nasıl duruyorsun??

bu üçünün cvbını istiorum tessekurlerımı sunuyorum :cherry:

Israr etme teknik bilgi vermiyorrrrr:cat:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst