- Katılım
- 27 Ara 2007
- Mesajlar
- 234
Ben sana şahsım adına garanti veririm bende pazar günü katıldım hepsi sevecen sıcak insanlar hele gürkan abi suratına bak nur inmiş zannedersin:queen::queen::queen:
vallahi türkiye de katılacagım ilk gezi olucak
zaten bahsettikleriniz ve forumda ki sohbetleriniz sizlerin ne kadar neşeli ve cana yakın bir ekip oldugunuz anlatıyor.
zaten bu ekiple birlikte olmamak ve sizlerle birşeyler paylaşmamak en büyük kayıp olucaktır diye düşünüyorum.