Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
İkinci diskin takılması için yer var fakat takılabilmesi çok meşakkatli, ben bir ara düşünüp vazgeçmiştim. Yapabilen çıkarsa ne mutlu ona, bizide haberdar ediniz :)
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
8
lucasın dediğin gibi meşakkatliymiş...Bi iki ustaya sordum:):)...Ama dur bakalım...Modifikasyon da sınır yoktur bilirsiniz...Bu arada far çeşitlerine şöyle bi baktım da pek bi çeşit bulamadım.Bulabileceğim bi net adresi veya yer var mı bildiğiniz?Ama istediğimi bulamazsam aklımda enterasan bi iki çeşit de yok değil hani:):)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Neden ikinci disk ?

Yarışmı yapacaksınız ? 200 üstü hızlaramı çıkıyor bu motor ?

Yanlış bilgileriniz olduğunu düşünüyorum arkadaşlar.

Ayrıca comet in frenajı cok cok iyi.
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
8
amaç yarış yapmak veya 200 üstüne çıkmak değil...Yada motorun frenajı kötü demiyorum...O zaman şöyle bir soru sorayım ...ikinci bir fren diski takılınca frenaj açısından daha güvenli olur mu olmaz mı? (zaten bu gidişle yaptırmayacağım heralde:):)neyse herkese kolay gelsin...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Neden ikinci disk ?

Yarışmı yapacaksınız ? 200 üstü hızlaramı çıkıyor bu motor ?

Yanlış bilgileriniz olduğunu düşünüyorum arkadaşlar.

Ayrıca comet in frenajı cok cok iyi.

Frenlerin kötü olduğundan bahsetmedik hiç birimiz :) Sadece neden daha iyi olabilecekse yapmayalım düşüncesi içerisindeyiz. Ama zahmetli olduğundan vazgeçtim. Frenlerden memnun olmasaydım zaten zahmetli veya pahalı olsa dahi yapardım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:41 PM ----------

lucasın dediğin gibi meşakkatliymiş...Bi iki ustaya sordum:):)...Ama dur bakalım...Modifikasyon da sınır yoktur bilirsiniz...Bu arada far çeşitlerine şöyle bi baktım da pek bi çeşit bulamadım.Bulabileceğim bi net adresi veya yer var mı bildiğiniz?Ama istediğimi bulamazsam aklımda enterasan bi iki çeşit de yok değil hani:):)

Google amca da acerbis kafa grenajı olarak arattır. Bir sürü modeli var.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
amaç yarış yapmak veya 200 üstüne çıkmak değil...Yada motorun frenajı kötü demiyorum...O zaman şöyle bir soru sorayım ...ikinci bir fren diski takılınca frenaj açısından daha güvenli olur mu olmaz mı? (zaten bu gidişle yaptırmayacağım heralde:):)neyse herkese kolay gelsin...

Frenlerin kötü olduğundan bahsetmedik hiç birimiz :) Sadece neden daha iyi olabilecekse yapmayalım düşüncesi içerisindeyiz. Ama zahmetli olduğundan vazgeçtim. Frenlerden memnun olmasaydım zaten zahmetli veya pahalı olsa dahi yapardım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:41 PM ----------



Google amca da acerbis kafa grenajı olarak arattır. Bir sürü modeli var.



Benim anlatmak istediğim de bu daha iyi olması mümkün değil.

Çift disk olunca daha iyi olacak fikrine kapılmanız normaldır. Ama öyle değil.

Hafif olan 250 cc motosikletler için kötü bir seçim olacaktır.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Benim anlatmak istediğim de bu daha iyi olması mümkün değil.

Çift disk olunca daha iyi olacak fikrine kapılmanız normaldır. Ama öyle değil.

Hafif olan 250 cc motosikletler için kötü bir seçim olacaktır.

Fikrine kapılmadım, fiziki kurallar çerçevesinde çift disk olmasının daha iyi olacağını söylüyorum sadece.
Daha iyi olmayacağını söylerken nedenlerini de yazarsan belki bizide inandırabilirsin :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Fikrine kapılmadım, fiziki kurallar çerçevesinde çift disk olmasının daha iyi olacağını söylüyorum sadece.
Daha iyi olmayacağını söylerken nedenlerini de yazarsan belki bizide inandırabilirsin :)

Hayır kimseye birşeyleri ispatlamak zorunda değilim. Helede bilmediği bir konuda profösör edasında konuşan insanlarla asla tartışmak istemıyorum.

Ama illaki ısrar ediyorsan çif disk olayını o çok ıyı bildiğin fizik kuralları ıle açıklarsan bende aydınlanmış cahillikten kurtulmuş olurum.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayır kimseye birşeyleri ispatlamak zorunda değilim. Helede bilmediği bir konuda profösör edasında konuşan insanlarla asla tartışmak istemıyorum.

Ama illaki ısrar ediyorsan çif disk olayını o çok ıyı bildiğin fizik kuralları ıle açıklarsan bende aydınlanmış cahillikten kurtulmuş olurum.

Beynimin içinde misin? Neyi ne kadar bildiğimi neye göre belirliyorsun? Beni ne kadar tanıyorsun ki hakkımda yorum yapabiliyorsun? Saygısızlık etmedim, saygı duydugum bir insan olduğun için. Yanılmışım sanırım.Nedir bu agresifliğin sebebi onu da çözemedim bu saatten sonra çözme gereği de duymuyorum. Çok derin bilgilerinizle aydınlatıcı mesajlarınızı okur yorum yapmam bir daha.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Kendi yazdığından haberin yok. Fizik bilen sensin kural bilen sensin konuşan da sen.Madem bi halt bilmiyorsun ne demeye fizikden bahsediyorsun....

Gereksiz bir polemik konusu olduğu için Hayır kimseye birşeyleri ispatlamak zorunda değilim diye başlayan bir cümle ila başladım konuşmama.

Ayrıca hiç de agresif değilim. Sen gergin olmalısın.

Neyse sorun değil tanımasamda sevdiğim bir arkadaşsın. Kırıcı oldumsa özürdilerim.:rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayır kimseye birşeyleri ispatlamak zorunda değilim. Helede bilmediği bir konuda profösör edasında konuşan insanlarla asla tartışmak istemıyorum.

Ama illaki ısrar ediyorsan çif disk olayını o çok ıyı bildiğin fizik kuralları ıle açıklarsan bende aydınlanmış cahillikten kurtulmuş olurum.

Bilip bilmediğimi nereden bildiğini bilmek istiyordum sadece. Ayrıca profösör değil. Profesör yazamadığın için ise ayrıca kızmamaya karar verdim sana bu yersiz tartışmada :rendeer:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Bilip bilmediğimi nereden bildiğini bilmek istiyordum sadece. Ayrıca profösör değil. Profesör yazamadığın için ise ayrıca kızmamaya karar verdim sana bu yersiz tartışmada :rendeer:

Boşver bi ara aynı masada otururken konuşuruz..... İstanbula gelirsen beklerim gelmezsen ben arada kaçıyorum zaten biyerlere gelirim oraya. Çayını içerim...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Boşver bi ara aynı masada otururken konuşuruz..... İstanbula gelirsen beklerim gelmezsen ben arada kaçıyorum zaten biyerlere gelirim oraya. Çayını içerim...

Bu kadar laftan sonra çay falan ısmarlamam ben :p Ha ısmarlarım dersen hayır demem ama :queen:
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Ben de fizik profesörü değilim ama çift diskin daha iyi frenaj yapabilmesini açıklamak için herhalde profesör olmaya gerek yok.
Çift disk çift sürtünme alanı demektir. Sürtünme alanı arttıkça da tutunma fazlalaşacaktır. İşte bu kadar basit.
Ha şimdi çift disk illa tek diskten iyimidir dersen olmayabilir. Çünkü sürtünmeyi sadece alan belirlemez. Tutunan yüzeyler de etkiler.(Mesela balatanın kalitesi) Ya da uygulanan baskı kuvveti.
Neyse sonuç olarak basit bir mantığa sahip kuralı da fizik profesörlerine açıklatmaya gerek yok :)
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
99
Arka çanta tutacağı işini halledemedim memleketimde bukadar becerikli usta yok :) elinde olan gönderebilecek bir vatandaş varmı.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Sarı rengi beğenmiyorum aslında
az daha bineyimde siyaha boyatacağım
zaten :)

Orjinali siyah değil aslında, ruhsatta her ne kadar siyah yazsada çok koyu lacivert. Ben aylarca siyah gözüyle bakmıştım ki eşim aa bu koyu lacivert demesiyle uyanmıştık :) Çok dikkatli bakmazsanız lacivert olduğu belli olmuyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:56 PM ----------

Ben de fizik profesörü değilim ama çift diskin daha iyi frenaj yapabilmesini açıklamak için herhalde profesör olmaya gerek yok.
Çift disk çift sürtünme alanı demektir. Sürtünme alanı arttıkça da tutunma fazlalaşacaktır. İşte bu kadar basit.
Ha şimdi çift disk illa tek diskten iyimidir dersen olmayabilir. Çünkü sürtünmeyi sadece alan belirlemez. Tutunan yüzeyler de etkiler.(Mesela balatanın kalitesi) Ya da uygulanan baskı kuvveti.
Neyse sonuç olarak basit bir mantığa sahip kuralı da fizik profesörlerine açıklatmaya gerek yok :)

Hocam üstüne gitme kızıyo sonra :) Biz giriyoduk birbirimize çayla falan kandırdı beni :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:57 PM ----------

Arka çanta tutacağı işini halledemedim memleketimde bukadar becerikli usta yok :) elinde olan gönderebilecek bir vatandaş varmı.

Harbitürk yaptı hala resim yükleyecek diye bekliyoruz. Hatta gönderecekti bana ama bekliyoruz :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba lucas sende fren balatası bulunurmu??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yedek parçacı sanmanı gerektirecek ne yaptım bilmiyorum ama, hayır bulunmaz :) Ama herhangi bir motosiklet tamircisine yada servisine gidersen 15-20 Lira'ya takırabilirsin.

:):):):)bana lucas fren balatası lazım ama bir türlü bulumadım isminden esinlerek böyle bi soru sorma gereksımıne girdim belki bağlantın vardır diye ama yokmus yine bulamadım:pale::pale::pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst