Moderatör
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 7,511
Geçen hafta Yalovaya geleceğimi yazmıştım gelirken getirmeyi düşünüyordum senden ses çıkmayınca kaldı.
Nerede yazdın? Kime yazdın? İnsan bi özelden mesaj atar, Yalova'ya geliyorum der
Geçen hafta Yalovaya geleceğimi yazmıştım gelirken getirmeyi düşünüyordum senden ses çıkmayınca kaldı.
selamlar çok yakında bende gt250 comet alıyorum motorla iligili iyi yada kötü veya tavsiye ettiğiniz bişey varmı 2 el alcam çünkü
selamlar çok yakında bende gt250 comet alıyorum motorla iligili iyi yada kötü veya tavsiye ettiğiniz bişey varmı 2 el alcam çünkü
Nerede yazdın? Kime yazdın? İnsan bi özelden mesaj atar, Yalova'ya geliyorum der![]()
Lucas
Pazar günü Gv250 ekibi ile Yalovaya geliyoruz umarım tanışmak kısmet olur.
Yalova teklifi benden geldi ama ben yalovayı bilmiyorum ki
Yardımını beklıyorum.. Katılırsan çok sevinirim..Katılmak isteyen başka Comet ci arkadaşlar varsa onlarlada tanışmak isterim
amaç motorla yarış değil zaten yeterli hız olsun arabalardan kaçmak için bide çüssesini seviyorum ondan bunda karar verdim
Burda yazdım 1 hafta once
Buraya yazdın hadi ben görmedim, özel mesaj yollasaydın ya hocam. Bazen konular birbirine giriyor kaçıyor gözden, buraya kadar gelmişsin ve görüşemedik. Üzüldüm gerçekten...
beslenme çantası derken :silent:
burger king'den gelicek yemek saatinde o olmazmı :mrgreen:
Reklam yapma reklam yapmaaa. Açım zaten![]()
Saol İlkay'ım, hayırlısıBu arada bisküvi yiyerek aç karnımı doyurdum ve yatıyorum, iyi sabahlar
![]()
Ayy kıyamam üzüldüm şimdi. Bu gece de aç mısın?![]()