Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
99
Bu sigortacılar ya benle dalga geçiyorlar yada motor kullananları ceset olarak görüyorlar. Bugün tekirdağdan bir arkadaşa sordurdum axa acentesinden teklif almış 2.000 lira diyorlar kaskoya :queen: ben anlamadım bu işi vazgeçiyorum. Birde hepsinin ortak söylediği motorsiklette kaza riski çok yüksek bundan dolayı ya fiyatı yüksek tutuyorlar yada belli başlı kasko yapıyorlar.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
selamlar çok yakında bende gt250 comet alıyorum motorla iligili iyi yada kötü veya tavsiye ettiğiniz bişey varmı 2 el alcam çünkü
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
selamlar çok yakında bende gt250 comet alıyorum motorla iligili iyi yada kötü veya tavsiye ettiğiniz bişey varmı 2 el alcam çünkü

Temiz kullanılmışsa al, iyisi kötüsü, vereceğin parayla alabileceğin en iyi makinalardan biri kendi segmentinde ve hacminde.
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
99
selamlar çok yakında bende gt250 comet alıyorum motorla iligili iyi yada kötü veya tavsiye ettiğiniz bişey varmı 2 el alcam çünkü

Motor temiz ise al, benzini koy, zincirlerini temizle ve ben genelde pazar sabahları yıkayıp paklıyorum daha bi karizma oluyor bin gez. :rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
tamam sağolun abilerm :cherry: bi soru daha bunlarda çinli motorlar gibi kronik bi arıza falan çıkıyo dikkat etmem gereken bi durum varmı
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
99
Kronik denebilecek bir arızaları yok ben 2 senedir takip ediyorum tüm modellerini sadece Gt250R modelleri krank kırdı bunun sebebide motora fazla yüklenmeden dolayı bilmen gereken birkaç detay var motor japonlar kadar kaliteli değil çin malı gibide değil orta bir model eğer motoru aldığında sıfır ve 2. el motorunda sorun çıkmazsa ve yoksa redline'e girmezsen motorda sorun çıkacağını zannetmiyorum.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
amaç motorla yarış değil zaten yeterli hız olsun arabalardan kaçmak için bide çüssesini seviyorum ondan bunda karar verdim
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Nerede yazdın? Kime yazdın? İnsan bi özelden mesaj atar, Yalova'ya geliyorum der :)


Lucas

Pazar günü Gv250 ekibi ile Yalovaya geliyoruz umarım tanışmak kısmet olur.

Yalova teklifi benden geldi ama ben yalovayı bilmiyorum ki :D

Yardımını beklıyorum.. Katılırsan çok sevinirim..Katılmak isteyen başka Comet ci arkadaşlar varsa onlarlada tanışmak isterim

Burda yazdım 1 hafta once
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
99
amaç motorla yarış değil zaten yeterli hız olsun arabalardan kaçmak için bide çüssesini seviyorum ondan bunda karar verdim

ozaman hertürlü işini görür bugün sırf eğlence olsun diye şarköye gidip denize girdik arkadaşla :cherry: dikkatli gidersen bu motor nerdeyse benzin kokluyor :queen: km 114 krş - (140 - 150) krş - 120 krş yaktım 114 yaktığında rodajdaydım 80 i geçmedim (140 - 150)krş yaktığımda rodajı bitirdim bayağı agrasif kullandım 120 krş son kullanımımda yaktım normal bir sürüştü 120 pek geçmedim ortalama 80 100 km\h hız ile çoğu km'yi 2 kişi katettim.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Buraya yazdın hadi ben görmedim, özel mesaj yollasaydın ya hocam. Bazen konular birbirine giriyor kaçıyor gözden, buraya kadar gelmişsin ve görüşemedik. Üzüldüm gerçekten...

ağlıcak kederinden şimdi (=

aralın makinaya biniom 2 gündür fena değilde oturuş pozisyonu bana göre değil sanki bunların direksiyon pek bi rahatsız geldi race makina kullanmaktan olsa gerek :mrgreen:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Nie kirletiyosun kardeşim topiğimizi? Utanmıyo musun ilgin ve alakan olmayan bir konu başlığına girip biz değerli insanların vakitlerini almaya, çok ayıp yaptığın. Beslenme çantanı al hemen çık dışarı kapının önünde çağırana kadar bekle :p
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
beslenme çantası derken :silent:
burger king'den gelicek yemek saatinde o olmazmı :mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Reklam yapma reklam yapmaaa. Açım zaten :)

geçen 2 tane kocaman menü yedim ama ne sabah kahvaltısı yapmıştım nede o akşam akşam yemeği yedim :queen: o kadar fena yedim yani hatta patatesin tekini dedim yiyemem aralı çağırdım dana yedi :mrgreen::p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:54 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:52 AM ----------

bu arada hayırlı satışlar erdem gördüm ilanı (=

ilanın sonundaki avea reklamıda güzel olmuş (= güldüm baya baya
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Saol İlkay'ım, hayırlısı :) Bu arada bisküvi yiyerek aç karnımı doyurdum ve yatıyorum, iyi sabahlar :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ayy kıyamam üzüldüm şimdi. Bu gece de aç mısın? :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst