Neden ikinci disk ?
Yarışmı yapacaksınız ? 200 üstü hızlaramı çıkıyor bu motor ?
Yanlış bilgileriniz olduğunu düşünüyorum arkadaşlar.
Ayrıca comet in frenajı cok cok iyi.
lucasın dediğin gibi meşakkatliymiş...Bi iki ustaya sordum...Ama dur bakalım...Modifikasyon da sınır yoktur bilirsiniz...Bu arada far çeşitlerine şöyle bi baktım da pek bi çeşit bulamadım.Bulabileceğim bi net adresi veya yer var mı bildiğiniz?Ama istediğimi bulamazsam aklımda enterasan bi iki çeşit de yok değil hani
![]()
amaç yarış yapmak veya 200 üstüne çıkmak değil...Yada motorun frenajı kötü demiyorum...O zaman şöyle bir soru sorayım ...ikinci bir fren diski takılınca frenaj açısından daha güvenli olur mu olmaz mı? (zaten bu gidişle yaptırmayacağım heraldeneyse herkese kolay gelsin...
Frenlerin kötü olduğundan bahsetmedik hiç birimizSadece neden daha iyi olabilecekse yapmayalım düşüncesi içerisindeyiz. Ama zahmetli olduğundan vazgeçtim. Frenlerden memnun olmasaydım zaten zahmetli veya pahalı olsa dahi yapardım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:41 PM ----------
Google amca da acerbis kafa grenajı olarak arattır. Bir sürü modeli var.
Benim anlatmak istediğim de bu daha iyi olması mümkün değil.
Çift disk olunca daha iyi olacak fikrine kapılmanız normaldır. Ama öyle değil.
Hafif olan 250 cc motosikletler için kötü bir seçim olacaktır.
Fikrine kapılmadım, fiziki kurallar çerçevesinde çift disk olmasının daha iyi olacağını söylüyorum sadece.
Daha iyi olmayacağını söylerken nedenlerini de yazarsan belki bizide inandırabilirsin![]()
Hayır kimseye birşeyleri ispatlamak zorunda değilim. Helede bilmediği bir konuda profösör edasında konuşan insanlarla asla tartışmak istemıyorum.
Ama illaki ısrar ediyorsan çif disk olayını o çok ıyı bildiğin fizik kuralları ıle açıklarsan bende aydınlanmış cahillikten kurtulmuş olurum.
Hayır kimseye birşeyleri ispatlamak zorunda değilim. Helede bilmediği bir konuda profösör edasında konuşan insanlarla asla tartışmak istemıyorum.
Ama illaki ısrar ediyorsan çif disk olayını o çok ıyı bildiğin fizik kuralları ıle açıklarsan bende aydınlanmış cahillikten kurtulmuş olurum.
Bilip bilmediğimi nereden bildiğini bilmek istiyordum sadece. Ayrıca profösör değil. Profesör yazamadığın için ise ayrıca kızmamaya karar verdim sana bu yersiz tartışmada :rendeer:
Boşver bi ara aynı masada otururken konuşuruz..... İstanbula gelirsen beklerim gelmezsen ben arada kaçıyorum zaten biyerlere gelirim oraya. Çayını içerim...
Şu sarı rengi Corsa'daki gibi civciv sarısı yapsalar daha tatlı olacakmış sanki![]()
Sarı rengi beğenmiyorum aslında
az daha bineyimde siyaha boyatacağım
zaten![]()
Ben de fizik profesörü değilim ama çift diskin daha iyi frenaj yapabilmesini açıklamak için herhalde profesör olmaya gerek yok.
Çift disk çift sürtünme alanı demektir. Sürtünme alanı arttıkça da tutunma fazlalaşacaktır. İşte bu kadar basit.
Ha şimdi çift disk illa tek diskten iyimidir dersen olmayabilir. Çünkü sürtünmeyi sadece alan belirlemez. Tutunan yüzeyler de etkiler.(Mesela balatanın kalitesi) Ya da uygulanan baskı kuvveti.
Neyse sonuç olarak basit bir mantığa sahip kuralı da fizik profesörlerine açıklatmaya gerek yok![]()
Arka çanta tutacağı işini halledemedim memleketimde bukadar becerikli usta yokelinde olan gönderebilecek bir vatandaş varmı.
merhaba lucas sende fren balatası bulunurmu??
Yedek parçacı sanmanı gerektirecek ne yaptım bilmiyorum ama, hayır bulunmazAma herhangi bir motosiklet tamircisine yada servisine gidersen 15-20 Lira'ya takırabilirsin.