Selam arkadaşlar 2007 model Siyah Gt-250 Cometi satıyorum.
İlk sahibiyim ve herkes rodajın önemini bilir. 1000 km olmasına rağmen, ben 2000 km rodaj yaptım. Kışın kapalı garajda muhafa ettim. Ayrıca yaz,kış motorumu ısıtmadan binip, bilinçsizce kullanmadım.
Hiç bir kazam, belam vs... yok çok şükür. 30.000 bakımında Fren balatalarını, Fren hidroliklerini, Yağını (shell Advance vsx), Yağ ve Hava filtresini, Bujilerini, Aküsünü (Yuasa) ,Zincirini (D.I.D marka bilenler iyi bilir) yeniledim. Michelin pilot active lastiklerim iyi durumda, Ayrıca üzerinde koruma demiri, carbon artçı tutamağı, Spor ayna, harrıs elcik, harrıs tankpad, Natılıus havalı korna ve çift hoporlörlü canavar gibi bir alarm mevcut. Temmuz vergisini ödedim ve temiz kağıdını aldım. Kısacası masrafsız ve İkinci sahibini bekliyor. Biricik motorumu eşimin baskısı sebebiyle araba almak için satıyorum.
İlgilenenler için:
http://www.sahibinden.com/ihtiyactan_satilik_hyosung_gt_250_naked-08WQQaXQQ14640028WQQpXQQdisplayitem