Honda TİTAN Kullanıcılarını Koruma ve Yaşatma Derneği

Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
56
arkadaşlar bende bir cg 125 kulanıcısı olarak bu fotoda benden

 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Güzel motor, kıtmetini bil ben sattığımdan beri eşşekler gibi pişmanım...
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
238
Güncel bir foto koyayım bari. :cherry:

snapshot011.jpg
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
59
2002 05 yııları arasında abimde vardı bir tane mavi renk 97 modeldi ama 2001 model kadr temizdi.çok saglam motordu ama onla tam 310 km yabmştık duba gaz.Yolculuk sonunda motr rolantide tın tın çalışıyordu:cat:
 
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
56
benim cg 125 le en son istanbul-tekirdağ arası hiç durmadan gittim geldim aynısını bende yaşadım rolentide saat gibi sayıyo


AL Bİ TİTAN DÜNYAYI DOLAN benimki 2006 model cg125 ama hepsi titan:queen::queen: :D
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
217
benim cg 125 le en son istanbul-tekirdağ arası hiç durmadan gittim geldim aynısını bende yaşadım rolentide saat gibi sayıyo


AL Bİ TİTAN DÜNYAYI DOLAN benimki 2006 model cg125 ama hepsi titan:queen::queen: :D

:queen::queen::queen::queen::queen: güzzel cümle

HONDA OLSUN ÇAMUR DAN OLSUN :)
 
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
56
geçende bir arkadaşımın 2006 ybr 125 i 'ile kağıthane -taksim tünelide kapıştık

onun motoru 27 binde benimki daha yeni 4.000 oldu tünelde en son 127 km gördüm

arkadaşımın ybr 110 da takılı kaldı :) tünelin sonunda arkadaşımın yüzüne baktığımda

büyükbi hayal kırıklığına uğradı :pr::queen:

daha benimle kapışmıo :rendeer:

titan bi başka ya...:queen:
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1
selamun aleykum arkadaşlar aranıza yeni katıldım bende 2005 yeni kasa titan almayı düşünüyorum yorumlarınızı bekliyorum
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selamun aleykum arkadaşlar aranıza yeni katıldım bende 2005 yeni kasa titan almayı düşünüyorum yorumlarınızı bekliyorum

Mükemmel bir commuterdir,0 km ybr mi Cg125mi derseniz gözüm kapalı atlarım.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nerde bulacan o Km Titan.. Müzelik oldu Titan baksana.. Bi tane bulduk 48 binde çiğerleri gitmiş dediler.. E ee yani.. Allah yapısı değil kul yapısı...

Olsa diyorumAbi seni de bir Commuterliyemedik, al da kurtulalım:queen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen:
Eee birlik beraberlik dayanışma yok ki... Şu commuter i mi ne kırmızı olan bi baksan.. Bi cinslik var?

Bide bilirmisin. muayenesi bitmiş motorun satışı olur mu? :cat:

Muayene satışı bağlamaz hangi kırmızı:mrgreen:
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
merhabalar arkadaşlar bayadır yazılarınızı takip ediyorum ve bi titan almak istiyordum sonunda 125 cd es aldım yakında eklerim fotoları malum 2003 model biraz bakım yapıp toplamam lazım bide bişey sorcam bugün 3. viteste biraz zorladım motoru gaz keski kendi kendine tekleme yaptı yaklaşık 70 km hızda sizce neden olabilir baya bi takıldı kafama...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst