benim cg 125 le en son istanbul-tekirdağ arası hiç durmadan gittim geldim aynısını bende yaşadım rolentide saat gibi sayıyo
AL Bİ TİTAN DÜNYAYI DOLAN benimki 2006 model cg125 ama hepsi titan:queen::queen:![]()
selamun aleykum arkadaşlar aranıza yeni katıldım bende 2005 yeni kasa titan almayı düşünüyorum yorumlarınızı bekliyorum
Mükemmel bir commuterdir,0 km ybr mi Cg125mi derseniz gözüm kapalı atlarım.
Ybr ye mi atlarsın...:queen:
Serdar Abi, 0 kmsi olsa Cg 125'i tercih ederim dedim.![]()
Nerde bulacan o Km Titan.. Müzelik oldu Titan baksana.. Bi tane bulduk 48 binde çiğerleri gitmiş dediler.. E ee yani.. Allah yapısı değil kul yapısı...
Olsa diyorumAbi seni de bir Commuterliyemedik, al da kurtulalım:queen:
Eee birlik beraberlik dayanışma yok ki... Şu commuter i mi ne kırmızı olan bi baksan.. Bi cinslik var?
Bide bilirmisin. muayenesi bitmiş motorun satışı olur mu? :cat:
:mrgreen:
Muayene satışı bağlamaz hangi kırmızı:mrgreen:
Hani şu dün konuştuğumuz kymco müdür..:bounce:.
Tamam bakalım,konuş adamla yarın bakayım.
Barış Abimi dinlerken vefat haberini aldım,vefa borcu diyelim:rendeer: