Honda TİTAN Kullanıcılarını Koruma ve Yaşatma Derneği

Katılım
30 Ara 2013
Mesajlar
23
dostum silindiri ve pistonu karbüratörü yeni değiştirdim , ama hala gaz vermeden tek basışta almıyor , gaz verince de sabah filan kolay alıyor , bilgin var mı neden tek basışta almaz ?

birde ön süspansiyonlarda 75.5 cc yağ koyun diyor , ikisine mi yoksa birine mi?
:pr::bestmt:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
dostum silindiri ve pistonu karbüratörü yeni değiştirdim , ama hala gaz vermeden tek basışta almıyor , gaz verince de sabah filan kolay alıyor , bilgin var mı neden tek basışta almaz ?

birde ön süspansiyonlarda 75.5 cc yağ koyun diyor , ikisine mi yoksa birine mi?
:pr::bestmt:

Rodajdada ondan. Zamanla dûzelir. segmanlar sıkı yani.Karburatör yeniyse bi hava ayarı yaptır. Ön süspansiyonlara yag konması çok kolaydır lakin keçeleri patlaksa gene atar yagı. Keceleri değiştirmen lazım. O işte zordur.
 
Katılım
30 Ara 2013
Mesajlar
23
Rodajdada ondan. Zamanla dûzelir. segmanlar sıkı yani.Karburatör yeniyse bi hava ayarı yaptır. Ön süspansiyonlara yag konması çok kolaydır lakin keçeleri patlaksa gene atar yagı. Keceleri değiştirmen lazım. O işte zordur.


sağ ol dostum , sorun rölanti memesindenmiş internette buldum , bir büyüğü ile değiştirince düzeldi , şimdi soğukta bile tek basışta alıyor ..
yalnız kırank tarfından bir ses geliyor , bazıları kırank bilyasından diyollar ,

yok yav süspansiyonlarından yağını değiştirdim meşer içindeki yaylar kırılmış , çok zor bi iş değilmişşş
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
3
2002 honda titanımız var.tam 10 yıl kullandım.şu an babam kullanıyor.titanla birçok kez uzun yolculuklar yaptım.hiçbir zaman problem çıkarmadı.2 kişi rampa çıkarken 200lük kanuniyi sollamışlığımız var. burdur Antalya arasını ki 125 km,bir buçuk saatten kısa sürede gitmişliğimiz var.kısacası mükemmel bir motor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------

bu arada 4. vitese attığımda kapıştığımız cbf 150yi aynadan görmüştüm:))
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
2002 honda titanımız var.tam 10 yıl kullandım.şu an babam kullanıyor.titanla birçok kez uzun yolculuklar yaptım.hiçbir zaman problem çıkarmadı.2 kişi rampa çıkarken 200lük kanuniyi sollamışlığımız var. burdur Antalya arasını ki 125 km,bir buçuk saatten kısa sürede gitmişliğimiz var.kısacası mükemmel bir motor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------

bu arada 4. vitese attığımda kapıştığımız cbf 150yi aynadan görmüştüm:))

Valla titanım yok .) ama Honda CGL 125 var su anda elimde. Harbiden iyi motorlar. 1976 model CB125S var. Platın yuzunden çalısmıyor motor. cbr 125imi satıp aldım 2004 cgl buda iyiymiş.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
arkadaşlar, honda titan es modeli için 40t arka dişli arıyorum. boluda ikamet ettiğimden dolayı bulamadım. 40t arka dişli bulabilceğim bir firmanın linkini yada ismini verebilcek olan varmı? yardımcı olursanız çok sevinirim...
 
Katılım
30 Ara 2013
Mesajlar
23
evet orijinal kırankı ve yan bilyalar karıncalanmış ses yapıyor ama yine de gidiyordu , rahatsız oldum hem bilyaları hemde kırankı değiştirdim , şimd, daha iyi , ama 90 nı geçmüyo normal mi ?
sağ ol dostum , sorun rölanti memesindenmiş internette buldum , bir büyüğü ile değiştirince düzeldi , şimdi soğukta bile tek basışta alıyor ..
yalnız kırank tarfından bir ses geliyor , bazıları kırank bilyasından diyollar ,

yok yav süspansiyonlarından yağını değiştirdim meşer içindeki yaylar kırılmış , çok zor bi iş değilmişşş
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
99 model titanim var, hala kullanıyorum. Hiç üzmedi. Motor aksami daha hic açılmadı, sadece debriyaj balatasi değişti. Onun dışında standart bakımları yapıldı. Lastik, buji, fren balatari vs. Yeni çıkan hondalar eskisi gibi değil artik, temiz titani olanlar şanslı saysinlar kendilerini:)
 
Katılım
1 Haz 2014
Mesajlar
411
bende bir titan sahibi oldum bir ay önce 1996 model fazla kullanılmamış 23 binde temiz honda titan sahibiyim motorda fazla vibrasyon yok daha önce mct 250 kullanıyordum çok titreşim vibrasyon vardı beni yoruyordu bunda okadar yok tabi mctnin hızı ve keyfide yok olsun şimdilik beni idare ediyor bugün ruhsat ve sigorta işlerini hallettim çok şükür sigorta 184 tl 111 tlde noter alıyor debriyaj teli koptu onu yenisiyle değiştirdik bize yakın motorcu usta var hemen halletti şimdilik başka sorunla karşılaşmadım zevkle sürüyorum ileride inşallah daha iyilerine bineriz herkezin tekeri düz bassın.
 
Katılım
30 Eki 2015
Mesajlar
1
honda titan

arkadaşlar aranızda yenıyım. herkese selamlar. bı sorum olucaktı.
2001 model honda titan cg motora sahıbım elden marş olmayanlardan. motor bloğunda ufak bir kırıklık var ıkı damla yag akıtıyo gıt gel.
orjınal motorbloğu bulabılecegım bır yer bılıyomusunuz? yada elınde olan varmıdır??
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
205
2001 Titan Deluxe sahibiyim. Yaklaşık olarak 2.5 senedir bende 15.000 km yol yapmışım. Subap ayarı istiyor ve başka hiçbir sıkıntısı yok. :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,539
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
1994-1998 arası bende Honda Kinetic Dx, en yakın arkadaşımda da Vespa Px 200 vardı. Px 200 hakikaten 4 vitesi ve kuvvetiyle benim Kinetic'i az biraz düdüklüyordu. 1998'te aynı yıl ikimizin de babaları motorları sattı. Dımdızlak kaldık. O dönem hayal kuruyorduk; para olsa Honda Titan mı alırız yoksa Suzuki Gn 250 mi diye. O dönem tüm Mz.ler kurye abilerde, Titan daha ulaşılabilir duruyor ama lise öğrencisiyiz, para yok, pul yok. Dedik "Atm soyalım". Beşiktaş ilçesinde çok göze batmayan bir atm bulduk, 2-3 gün de gözledik hani nasıl yaparız nasıl ederiz diye. Atm cihazlarının üstesinden gelebilmeyi başaracağımız bir açığını bulamadık :)Para çeken insana çökelim dedik, bir tarafımız yemedi. Velhasıl Titan benim için her zaman mücadele, kabuğunu kırmak için riski göze alma, riski göze alıp aksiyon için g.tün yememesi anlamına gelir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst