- Katılım
- 30 Ara 2013
- Mesajlar
- 23
dostum silindiri ve pistonu karbüratörü yeni değiştirdim , ama hala gaz vermeden tek basışta almıyor , gaz verince de sabah filan kolay alıyor , bilgin var mı neden tek basışta almaz ?
birde ön süspansiyonlarda 75.5 cc yağ koyun diyor , ikisine mi yoksa birine mi?
r::bestmt:
birde ön süspansiyonlarda 75.5 cc yağ koyun diyor , ikisine mi yoksa birine mi?