Honda TİTAN Kullanıcılarını Koruma ve Yaşatma Derneği

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bu derneğin başkanı olmaya karar verdim. Yardımlarınızı esirgemeyin, titancılar ölmez, vatan bölünmez, hertürlü yaşatalım. ::friends:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------

yokmu yeni üye olacak eleman?
Tatlıhız izzet, gel seni üye yapalım? :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
olum titan değil o. Artı olarakta turbolu değil. Turbo takılmış motor görmedinmi sen hiç yav? Bu derneğe nasıl üyesin sen? :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hangi ibreye göre? Bendeki 2005 titan çin malı ibreye göre 200 km yapıyo rampa aşa :queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Titan olmadan 3sene geçti özledim yaa.. geçen ay tvs aldım biraz cg kalitesine yakın diye... Temiz motorunuz varsa gaza gelip değişik heveslere kapılıp satmayın sakın cok pişmanım arkadaşlar...
Kazasız sürüşler...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bende 10 yıl bindim ve sattım. Elimde yeni kasa 2005 bitane daha var. Ama sağlamlık bakımından eski kasaların eline su dökemez.
 
Katılım
21 Eki 2012
Mesajlar
81
hpim3596.jpg
bende katılayımmı guruba:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------

hpim3626.jpg
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
1
slm bu depodaki honda yazısını nerden bulabiliriz bilginiz< varmı? 98-99 olanların. diğer yazıları değil
 
Katılım
30 Ara 2013
Mesajlar
23
dostum bende 96 var kaç el değiştirdi ama ruhsatını vermedim geri alırım diye ve geri aldım şimdi güzel hale ggeldi kullanım kulavuzu veya servis kitabını nasıl elde edbilirim bilgin var mı ? örnek ön amortisörlerin yağı bitmiş tamirciler bana 150 cl koy dediler , tabiiki yanlış oldu bunun gibi bilgileri bulmamız ve paylaşmamız lazım:)) keyifli sürüşler ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

hemen üyelik işlemlerini başlatıyorum abicim. Yokmu başka? :)


benide yaz kardeşim , alanyadan sevgilerle ,bendeki alanyanın ilk titanı diyebilirim kasım 96...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Ben 11 yıl bindim 96 modeldi. 2002 de 2 ci el almıştim geçen yıl sattım. Motoru çok saglamdı titanın.bu arada alanyada satildı benim titan. Mavi renkti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst