- Katılım
- 13 May 2008
- Mesajlar
- 7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yakıt vanasını yedekte unutup sürmüş olabilirsin,karbüratörün ana memesi pislenmiş olabilir,debriyajın sıyırma yapıp sarsıntı oluşmuş da olabilir...
Hayırlı olsun Titanınız,tekeriniz düz bassın.
Hayırlı olsun Titanınız,tekeriniz düz bassın.