Honda TİTAN Kullanıcılarını Koruma ve Yaşatma Derneği

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yakıt vanasını yedekte unutup sürmüş olabilirsin,karbüratörün ana memesi pislenmiş olabilir,debriyajın sıyırma yapıp sarsıntı oluşmuş da olabilir...

Hayırlı olsun Titanınız,tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
teşekürler...yakıt yedekte değildi benzin olarak bişey diyemicem fakat debriyajdanda olabilir dediğiniz gibi çünkü yeni değişmiş ama vites atarken özellikle ufaltırken garip bi ses geliyo sanki yada bana öle geliyo neyse yarın bi sanayiye gideyim ben başka yolu yok :)) tekrar teşekkürler...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekürler...yakıt yedekte değildi benzin olarak bişey diyemicem fakat debriyajdanda olabilir dediğiniz gibi çünkü yeni değişmiş ama vites atarken özellikle ufaltırken garip bi ses geliyo sanki yada bana öle geliyo neyse yarın bi sanayiye gideyim ben başka yolu yok :)) tekrar teşekkürler...

Rica ederim,şu sigaralı fotoğrafı değiştirmen gerek.:cherry:
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
kurallara aykırımı yoksa ama içilebilir ortamda içiyom bak hatta orası manisa da tüv de çekildi vize için gittiğimde :D adamlar dışarı bunu asmış :D
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kurallara aykırımı yoksa ama içilebilir ortamda içiyom bak hatta orası manisa da tüv de çekildi vize için gittiğimde :D adamlar dışarı bunu asmış :D

Burası Tüv-Türk değil hatta oraya sinir oluruz biz.:queen:

Resim çok hoşuna gittiyse pipo veya püro haline getir,ona bişey demezler herhalde.:silent:

Marka kısmına da Homda yazmışsın,sanırım klavyeden:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
evet bende çok sinir oluyorum sol sinyal sağ sinyalden biraz hızlı yanıyo die geçemedim vizeden nasıl delirdim anlatamam o bitti bu seferde far olayı çktı basıma uğraş dur sinir oldum sabah gittim akşama işim bitti :pr: resim dursun bakalım böle bişey derlerse değiştiririm marka olayınıda iiki söledin çok uykum var hiç dikkat etmemişim yazarken :cherry: saol....
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
arkadaşlar motorumun dün zinciri koptu ve arka tekeri kitledi allahtan yavas gidiyordum da sorun olmadı zaten değiştircektim pazar olduğundan ve zinciri çıkarmak için çok uğraştıgımdan :) ilk açık bulduğum yerde kalitesiz bi zincir taktırdım neyse sadede geleyim ön arka dişli ve zincir takımı almak istiyorum kaliteli bişeyler hangi marka önerirsiniz bide dişliler kaç diş olsa iyi olur ön arka. Motorum cg 125 titan es 2003 model yardımcı olursanız cok makbule geçer...
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
arkadaşlar motorumun ön dişlisi kaynaklı motoru yeni aldım mile kaynatmışlar motoru (hareket miline) nerden bulabilirim bu mili acaba bilen varmı lütfen yardım... bi site filan varsa bakıyorum ben bulamadım dişli var ama mil yok :( bulamıyorum bi türlü
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda yetkilisi yok mu yakında, orjinalinden takın mili zinciri dişlileri başınız ağrımasın.
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
şundan bir iki sene önce vardı artık yok internetten bakayım dedim bende hem fiyat öğrencektim kendimi ona göre ayarlıcaktım. baktım baktım bulamadım hiç bi yerde acaba dedim bilen biri varmı arkadaşlardan...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şundan bir iki sene önce vardı artık yok internetten bakayım dedim bende hem fiyat öğrencektim kendimi ona göre ayarlıcaktım. baktım baktım bulamadım hiç bi yerde acaba dedim bilen biri varmı arkadaşlardan...

Rialli denilen yerde var ama tavsiye etmem. Orjinali ile yolda kalman imkansız.:cat:
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
tamam teşekkürler orjinalini bulmak zor diolar burdaki motorcular zaten ne diye kaynak yapmıslar dişliyi mile anlamadım gitti onu değiştirmek için motoru yarmak gerek acaba kaynağı temizlesek o mili kullanabilirmiyim bilmiyorum hiç... ne yapacagımı şaşırdım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:12 ----------

rialli ye baktım hareket mili bulamadım ama herhalde ben bulamıyom ... :)
 
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
56
teker falan yapmıo adam paso vıraj donuyo yeme bızı hocam



benım ybr de vardı tıtanda cgl de ucunude kullandım ve hala en memnun oldugum tıtan cgl acaıp sekılde tıtrıo ve yol tutusu o kadar ıyı değıl ybr gayet guzel gıdıo 130 gordum tıtremeyıde dıslısı dusukse asırı hızlarda tıtrıo ama normal yolda tıtreme falan yapmıo bı tek uzun yolda on dıslı ufakba yapar mesela benım tıtanın on dıslı ılk aldığımda 14 du asırı tıtrıodu 60 80 le cok tıtrıodu ama sımdı on dıslıyı 17 yaptım ne tıtreme var ne bıse kopekgıbıde kacıyo yolda cbf 150 kafa tutuo trafıkte zaten yetısemıolar


reis senin motordan ne kadar anladığın belli zincir dişli den dolayı vibrasyon var diyosun sırf lafolsun diye mesaj yazmışsın yazık
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ArkadaşLar bu titan'es Ler kaç modeLLe kaç modeL arası
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
47
ArkadaşLar bu titan'es Ler kaç modeLLe kaç modeL arası

Benimki 1999 modeldi ve geçen hafta satıp CBF 150 aldım. 11 yıl boyunca hiç sorun çıkarmadı makina. Bir kere yolda kalmadım. 12 litre benzinle ortalama 370-390 km gider. Yıllarca sürdüm sürdüm sürdüm... Çok güzel bir araçtı, ama baya eskitmiştim. Bakalım cbf'den de aynı performansı alabilecek miyim?
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
1
arkadaşlar motorumun dün zinciri koptu ve arka tekeri kitledi allahtan yavas gidiyordum da sorun olmadı zaten değiştircektim pazar olduğundan ve zinciri çıkarmak için çok uğraştıgımdan :) ilk açık bulduğum yerde kalitesiz bi zincir taktırdım neyse sadede geleyim ön arka dişli ve zincir takımı almak istiyorum kaliteli bişeyler hangi marka önerirsiniz bide dişliler kaç diş olsa iyi olur ön arka. Motorum cg 125 titan es 2003 model yardımcı olursanız cok makbule geçer...
bilader ön dişliyi 15 den vazgeçme motorunun güçlü olmasın istiyosan tabi arkada 38 iyi ama düzde yokuş aşağı iyi kaçsın diosan 16 yap yeter bende şuan 2000 titan var ön 16 arka 38 cbf ler falan tutamıyo o kadar yani
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
37
a.s. delicoban bende titancıyım yenı katıldım foruma benımki 2000 model
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst