Honda TİTAN Kullanıcılarını Koruma ve Yaşatma Derneği

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
2007%5C11%5C11%5Cbikepics-1084720-800.jpg

titanın dedesi sayılabilir 1974 model 4 zamanlı cb125
titan efsane gibi yaa
titan eskiden liste fiyatı2999 dolar mıydı 1999 dolarmıydı hatırlayan varmı arkadaşlar
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
n648069235_1350890_417677.jpg



ben Bursada satılan en son CG125 i aldım peşin fiyatı 3,600 lira idi listede...
Cb125 de çok şık şimdilerde bunun taklidi bir model var çinli bir markada sanırım...
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
o zaman 2990 dolar dır 3600lira iseben 10 sene önceki otohaber dergisinin fiyat lsitesinde görüyodum acaba 1990 dolar mıydı dedim ve eğer 1990 sa nasıl almamışım dedim kendi kendime yine de parasının hakkını veriyor teşekkürler
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
güzel motor da işte kafa grenajı ve far olsa alıcam sırf bu şartlarım için cbf 150 diyorum ya cg125 ler de çok güzel motor aslında
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
22
bende titan var 2000 model daha tık arıza yapmadı yarı yolda komadı 135 km/s yaptım birde dişlisini değiştirdim mi sinek gibi olacak maşallah
 

C-4

Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
16
İnş bu yaz antalyada 2.el bi titan alacam tabi bulabilirsem temiz olmak şartıyla yardımcı olacak arkadaşlar profilmden msn adresimi alabilirler :)
konuşuruz,
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Bugün bizim arka sokakta bir Titan gördüm hemen km.sine baktım;

96000 km.deydi ve hala sapasağlam duruyordu.:cat:
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
239
efsane neye ne denebilirki ama cbf 150 de aratmayan bi model olarak düşünüyorum .
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Bu motorun yanında CBF150,YBR125,TVS APACHE zayıf kalır.Hepsini sıraya dizer bu model.Eski toprak bir başka oluyor.Titanlar Ölmez.
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
111
Arkadaşlar Kuzenimin Titan'ını alıcam ancak çok eski duruyor, eksoz falan paslanmış, jantlar aynı hesap..boyası da atmış motorun..yaklaşık 2,5 senedir hep garajda o yüzden böyle oldu ancak motorun çalışır aksamın da herhangi bir problem yokmuş...1ooo Liraya anlaştık..

Ancak ben motoru aldığım da gerek motor olarak, gerekse görünüş olarak bir yerlere getirmek istiyorum.Motor da biraz modifiye var, çürükler olmasa çok güzel duruyor.Sizce aldığım da modifiye yapabilirmiyim küçük çapta 18 yaşındayım spor havası olmasa da ağır olsun biraz.Mavi renkte.

Ve ilk motorum olacak, daha önce deneyimim olmadı sizce bilen birisile öğrenmem kolaymıdır..Araba sürebiliyorum. :)

Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
1
iyi günler abi bnim de bir honda titanım war ama sanzımanımda bi problem war , yedek orjınal parçalar arıyorum yardımcı olursanız sewinirim
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
238
06091998001.jpg


Buyrun bu da benim emektar 2 aydır arka bahçede uğraşıyorum heryerini elden geçirdim. Şanzıman paramparça idi Silindir kapağı arızasından 4 yıldır garajdaydı. 6 volt olan elektrik sistemini 12 volt yaptım konjektör 60-55 W halogen far ve salyangoz korna monte ettim Babamın geçirdiği ufak bir kaza sonucu çoğu yeri haşat idi. silindir kapağıda supap kılavuzu kırınca kaldırdık çatıya. O kadar işi vardı ki binmediğim motora vergi vermemek için perte çıkarmayı düşündük neyse azimle uğraşan herşeyi yaparmış.:cherry: Bir döşeme iki yan kapak da alınca dadından yinmez. :queen:

Ekleme: Hala bakımdayım. Aynasız kullanmam kesinlikle. :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
22
1999 model titanım var benden önceki sahibi çok hor kullanmış motoru benden önce 7 defa rektefe görmüş motor ama şuan bile düz yolda 135 yapıyor canavargibi gidiyor...XL ler gibi çok sağlam makina titanlar ybr ler halt etmiş sağlamlık konusunda...
 
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
56
arkadaşlar bende bir cg 125 kulanıcısı olarak bu fotoda benden
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
44
güzel makineler titan çok sürdüm bir arkadaşın var 2004 model ama çok kaza yaptılar makine hala sağlam . . .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst