Arkadaşlar Kuzenimin Titan'ını alıcam ancak çok eski duruyor, eksoz falan paslanmış, jantlar aynı hesap..boyası da atmış motorun..yaklaşık 2,5 senedir hep garajda o yüzden böyle oldu ancak motorun çalışır aksamın da herhangi bir problem yokmuş...1ooo Liraya anlaştık..
Ancak ben motoru aldığım da gerek motor olarak, gerekse görünüş olarak bir yerlere getirmek istiyorum.Motor da biraz modifiye var, çürükler olmasa çok güzel duruyor.Sizce aldığım da modifiye yapabilirmiyim küçük çapta 18 yaşındayım spor havası olmasa da ağır olsun biraz.Mavi renkte.
Ve ilk motorum olacak, daha önce deneyimim olmadı sizce bilen birisile öğrenmem kolaymıdır..Araba sürebiliyorum.
Şimdiden teşekkürler.