- Katılım
- 24 Ara 2011
- Mesajlar
- 8,969
bu konu en azından benim titanın ölümüne kadar sürmesi gerek. Motobil arkadaşım www.albaymotor.com a bi bak. Titan deposu vardı orda.
Enjeksiyonlu amma![]()
len olum yerim ben onun enjeksiyonunu. Benim 150 rr titan kadar gitmez o . :cat:
hangi ibreye göre? Bendeki 2005 titan çin malı ibreye göre 200 km yapıyo rampa aşa :queen:
yakındır caart demesi :cat:
Niye abi heralde direk 125 in krankını falan takmıyorlar deyilmi bunlara. herseyi degişiyor.
hemen üyelik işlemlerini başlatıyorum abicim. Yokmu başka?![]()