Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
142
slm arkadaslar ya konuyla alakası yok ama benım kafama takılan bişey var bu 150 lik veya 250 lik motorların çogunda ayak marşı yok elden çalışmadığı zaman nasıl olcak yenı scooter almak istiyorum bu konuda yardımcı olursanız sevinirim...tsk lerr
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aykan kardesım forumda yazısmayalı uzun zaman oldu cok sagol:)
oncelıkle hıc pısman degılım buda baska bır tat baska bır heycan oldu bana.
Yol tutus konusunda dıyebılıceklerım sert gırdıgım vırajlarda gıdonda sekme hıssettım onunda arka amastorun yumusaklıgından kaynaklandıgını dusunuyorum oda ayarlanabılormus sorun degıl.forumda kaymadan sıkayet edılıyo sanrım motorda block fren sıstemı oldugundan olsa gerek ozellıkle yagıslı havalarda bende sert frenlemede hep kayabılıcegını dusunup ona gore yolculuk yapıyorum ama ısın komık tarafı cbfle daha cok kayıyordum hep kızaklıyodu motor. Psde kaymayla ılgılı herhangıbı bı sorun yasamadım .gıdonda tıtreme hıc yasamadım tabı rolantede motor calısır vazıyette harıc:) aslında ben xcıtıng 250ye de bakmıstın onu cok ıstemıstım malum cok pahalıya geldı ama bu motorla arasında cok bı fark yok almısken o alınırkı bu motoru almaya karar verdıysen sana bı motor daha onereyım sym joyrıde arkadasımda var bızım motorla aynı gucte olmasına karsın daha serı bu motordan ve tartısılmaz daha rahat tabı arkada oturan ıcın suren ıcın bızım motor daha rahat oluyo fıyatındada bı fark yok ustelık hemen hemen aynı para.

Boran arkadasım benım motorum 2 haftalık aldımdan berı kalkısta tıtreme oluyo bu motor boyle hatta bısı dıcem kendı motorunu opup basına koycan cunku benım motor kalkısta kayıstan ses getırıyo:D sen 130 goruyosun ben 105 i yenı gordum ama servıstekı ustada bu motor yol yaptıkca acılır dıyo bılmıyom artık gerı kalan hersey ıcın mastercard haha

Evet dostum uzun zaman oldu :)şu an karar verme aşamasındayım hemen almıcam havalar malum bozuldu, zaten motor var elimde şu an ancak bahara doğru şimdiden karar verip bi eleme yapmaya çalışıyorum ps güzel ama dylan başkaydı dylana enjeksiyon koyup getirseler yeni diye düşünmem bi saniye aslında, sen sym joyroide evodan bahsediyorsun güzel motor hatta 10,000 de satılık var bitane 6 lira istiyor arkadaşım ancak huyunu suyunu bilmediğimden marka ne kadar iyi olsada pek güvenemiyorum, makinaya diyecek tek bir söz yok güzel alet,senin o titreme olayı debriyajla alakalı aslında maddi durumun imkan verirse bi costa varyatör düşünebilirsin titreme kalkar ilk kalkışta teker yapar:)motor ben esd ile innova arasında kaldım şimdilik ancak düşeş bir ps bulursam neden olmasın diyorum..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:07 ----------

slm arkadaslar ya konuyla alakası yok ama benım kafama takılan bişey var bu 150 lik veya 250 lik motorların çogunda ayak marşı yok elden çalışmadığı zaman nasıl olcak yenı scooter almak istiyorum bu konuda yardımcı olursanız sevinirim...tsk lerr

Yeni aldığın bi scooter özellikle hondaysa el marşının bozulma ihtimali çok zor bir durum, akünün bakımını ihmal etmemek 3 ayda bir şarja bağlamak özellikle kullanmadığınız zamanlarda bu gibi problemleri ortadan kaldıracaktır herşeye ragmen akünüz biterse veya marş motorunuz bozulursa çekiciden yardım isteyebilirsiniz....
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
142
akünün bakımı problem değilde biraz soğuk havalarda çalışmazsa mesela bu konu kafama çok takıldı ps 150 almak istiyodum sırf bu yüzden kararım değişebilir :pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:21 ----------

bilgilendirme için saol aykan:)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
akünün bakımı problem değilde biraz soğuk havalarda çalışmazsa mesela bu konu kafama çok takıldı ps 150 almak istiyodum sırf bu yüzden kararım değişebilir :pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:21 ----------

bilgilendirme için saol aykan:)

Bence kararını değiştirme istediğin bir scootersa oda ps den başkası değil biçok motorcu teknisyen arkadaşlarım tavsiye etti pişman olmassın dediler...ayrıca bi düşünsene yeni motor aldın motorun beyni yandı el marşıda var ayak marşıda nasıl çalıştıracaksın olasılıkları düşünme fazla senin dediğin ihtimal çok zor bir ihtimal kolay arıza yapan araçlar değil bunlar..
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
aykan kardes ınnova tarzını hıc sevmem ama yenı ınnovaya her acıdan sınıfının bırıncısı dıyolar sanırım ınnova ya daha cok yonelmıs olmalısın zaten daha oncede varmıs sende:)

ayaktan marj konusunada katılıyorum artık boyle motorlarda ayaktan marj koymuyolarsa bı bıldıklerı vardır muakkak dıye dusunuyorum onemlı olan akuye saglam bakmakxD
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
akünün bakımı problem değilde biraz soğuk havalarda çalışmazsa mesela bu konu kafama çok takıldı ps 150 almak istiyodum sırf bu yüzden kararım değişebilir :pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:21 ----------

bilgilendirme için saol aykan:)

soğuk havalarda bile ilk basma da çalışıyor o konuda kafan rahat olsun kontağı açıyorsun 2-3 sn bekliyorsun enjeksiyona bırakıyorsun gerisini motorun ısınma derdi felan yok
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
142
eyw saol adrion ben öyle şehir merkezinde oturan biri değilim akünün bakımını yaptırırım tabiki ama ne bileyim olurda herhangi bir nedenden dolayı çalışmazsa aklımda soru işaretleri yok değil şimdi hay senınde diyceksiniz :) ama ne yapıyım sütten ağzım yandı bi kere yoğurda üflemek zorundayım :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
akunun bakımını bıle yapmana gerek yok zaten kuru aku kardesım hem bu motorda otomatık jıkle oldugundan hemen alıyo.ya bılen varmı gecen aklıma takıldı bızım motor euro 2 normundamı euro 3 normundamı?
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
euro3 normunda bizim motor ah birazda az benzin yaksa vercem bunu bayiiye innova alacam 100 kmde 1.6 litre yakıyormuş o motor
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
29
2009 model 20000 km de cbf 150 satılıp ps 150 alınırmı sizce arkadaşlar.cbf i sıfır almıştım.Mayıs ayında düğünüm var ve otomatik bir motor almak istiyorum.Hatunda kullanacak scooterı.Ne dersiniz?
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
142
benımde az param olsa cbf 600 alcam :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:21 ----------

paran varsa alınır abicin neden alınmasın :mrgreen:
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
alınır hemde çok güzel olur ama kullanacak hatunun ( yani eşinin) biraz uzun olması gerekir
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
vay be cevrecıymıs demek bızım motor:)sgl (adrıon) kardes
bu arada neden bukadar cok ınnova ıstıyosunkı psn varken bakalım?


E_tekın; bence alınır ama hatun kullanıcak dıyosun cok ıyı kullanmıyosa bulasma bence derım cunku duser fılan heracıdan canın sıkılabılır hıc degılse cbfını kullanamaz:D


ya beyler bu arada arka stop malum ampul oldugundan kaba gozukuyo dıyorum stop lambasını sokup tam ampulu kapatıcak kırmızı yuvarlak bı band yapıstırsamda led gıbı dursa stop lambamız sızce ıyı olurmu yakında bı ara yaptırcamda
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
bence hiç gerek yok stop lambasıyla oynamaya felan ben innovayı sadece az yaktığı için istiyorum yoksa napayım innovayı ps dururken
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
yukarda 100kmde 1.6 lıtre yazmıssın ben bıle sasırdım hocam ısın acıkcası.
Ekonomıyı dusunuyosan haklısın derım bende todayde var ondan bıle ekonomık bı rakam bu
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
evet diyorum ya işte motor kokluyor ya hani kendimi avutuyorum benim motor uzun yol yapar bu yapamaz diyorum ama sanki kaç defa uzun yol yapıyorum ayda yaptığım uzun yol ne kadar sanki he benim annem babam ikiside 100 kilo civarında benim motor tık demeden taşıyor onları ve annemle düz yolda 125 yaptım bu motorla yani bu motor arkaya yükü attıın mı gidiyor:) sonuç olarak innovanın benim annemi taşıyabileceğini düşünmüyorum innovayı ya tek başına kullancan yada arkana zayıf birini alacan
valla bakıyorumda şu cbf 250 çok hoşuma gitti ya

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:16 ----------

sahibindene baktımda çoğu kişi inova almış ve daha 1000 km yapmadan satıyor acaba niye?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ps gıbı tasıyamaz dogru hem oturak yerıde ınce hosuna gıtmeyebılır ama bukadar ekonomıkse aslında ınnovayıda bı ayrıyetten kenara bı cekcen.devır ekonomı devrı bılıyosun neyse bende gazlıcam bugun muglaya bakalım bızım makına kac lıtre yakcak:p
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
iki motor arasında uzun yolda 100 km de en fazla 1 lıtre oynar.300 km lık bı gezıye gıtsen 10 tl farkeder.o rahatlıga değişilirmi,karar sizin
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
beyler bugun marmarıs mugla arası gıttım geldım mugladada bıraz gezdım toplam 115kmde tahmınımce 13 14 tl benzın yaktı yokuslardada tam gaz abandım bılen bılır mugla sakar tırmanısını 80den asa cıkmadım oda en dık rampalarında ustune ustluk.bı arada aynı yerı ınerken azcık bı yokluyım su makınayı dedım hıc zorlanmadan 115 dedı tabı bıraktım vırajı alamıcaktım;) temennım motor acılmaya baslayınca o hızlarıda duzluklerde zorlanmadan bulmam dıyelım .bana motor gayet ekonomık geldı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst