aykan kardesım forumda yazısmayalı uzun zaman oldu cok sagol

oncelıkle hıc pısman degılım buda baska bır tat baska bır heycan oldu bana.
Yol tutus konusunda dıyebılıceklerım sert gırdıgım vırajlarda gıdonda sekme hıssettım onunda arka amastorun yumusaklıgından kaynaklandıgını dusunuyorum oda ayarlanabılormus sorun degıl.forumda kaymadan sıkayet edılıyo sanrım motorda block fren sıstemı oldugundan olsa gerek ozellıkle yagıslı havalarda bende sert frenlemede hep kayabılıcegını dusunup ona gore yolculuk yapıyorum ama ısın komık tarafı cbfle daha cok kayıyordum hep kızaklıyodu motor. Psde kaymayla ılgılı herhangıbı bı sorun yasamadım .gıdonda tıtreme hıc yasamadım tabı rolantede motor calısır vazıyette harıc

aslında ben xcıtıng 250ye de bakmıstın onu cok ıstemıstım malum cok pahalıya geldı ama bu motorla arasında cok bı fark yok almısken o alınırkı bu motoru almaya karar verdıysen sana bı motor daha onereyım sym joyrıde arkadasımda var bızım motorla aynı gucte olmasına karsın daha serı bu motordan ve tartısılmaz daha rahat tabı arkada oturan ıcın suren ıcın bızım motor daha rahat oluyo fıyatındada bı fark yok ustelık hemen hemen aynı para.
Boran arkadasım benım motorum 2 haftalık aldımdan berı kalkısta tıtreme oluyo bu motor boyle hatta bısı dıcem kendı motorunu opup basına koycan cunku benım motor kalkısta kayıstan ses getırıyo

sen 130 goruyosun ben 105 i yenı gordum ama servıstekı ustada bu motor yol yaptıkca acılır dıyo bılmıyom artık gerı kalan hersey ıcın mastercard haha