Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
valla parça varmıdır yok mudur bilmem ama traktörü sürena dam ödüyor demi parasını???
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
beyler ben motora branda alıcam ınternetten arastırdım fakat medıum mu small mu alsam karar veremedım.yasadıgım yerde ınternette olan modelın aynısı daha pahalı fıyata satılıyodu almadım ama adama sordum bızım motora small olurmus ...nettede okudum suzukı an125 tam gelıyomus alıcagım branda medıumu ıse yzf125 tam gelıyomus ıkısının arasında kaldım .bu arada fıyatıda 25 tl kargo da bedava
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
valla kardeşim ben xl aldım biraz bol oldu ama öbür türlüde yok aynası takılıyo yok egzozun koruması takılıyo dediğim gibi XL aldım sonra brandanın altınada lastik diktirdim alttanda feci kavrıyor ve rüzgarda atamıyor çok harika her tarafını kapsıyor motorun
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
sgl kardesım verdıgın bılgılerı goz onunde bulundurucam nasıl olsa daha 20 sıne kadar
vaktım var =)
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
84
valla parça varmıdır yok mudur bilmem ama traktörü sürena dam ödüyor demi parasını???

bence çarpan kimse ve de hata kimdeyse onun zararı karşılaması gerekir..

arkadaşlar çarpan kişi abim :) yani zarar olduğu gibi bize patlıyor...
otoseverle görüştüm ellerinde parça yokmuş yurt dışından spariş verildi. parça fiyatı 280tl + işçilik aklınızda olsun... açıkçası daha pahalı bekliyordum az da olsa sevindim... herkeze teşekkürler
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
hayırlısı olsun ama çok güldüm abinin vurduğunu öğrenince bende gerçi gerçi çıkarken babamın arabasına vurmuştum neyseki çok az bi hasar vardı arabada:))
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
arkadaşlar çarpan kişi abim :) yani zarar olduğu gibi bize patlıyor...
otoseverle görüştüm ellerinde parça yokmuş yurt dışından spariş verildi. parça fiyatı 280tl + işçilik aklınızda olsun... açıkçası daha pahalı bekliyordum az da olsa sevindim... herkeze teşekkürler

Amuhahahaha artlim traktör otobandami buldu senin motoru hemide agbin:queen::queen: gecmisolsun sana koymaz.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
arkadaşlar selam..yakıt tüketimi olarak net ölçüm yapanınız varmı?? nedir yakıt tüketimi?? bir depo ile ne kadar yol yapıyorsunuz ?? kuruş hesabı değilde litre hesabı olarak söylerseniz sevinirim..
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
2.8-3.0 fln yakıyor
benim canımı sıkan bi nokta var benim motor 110a şıp diye çıkıyor, gerçekten baya hızlı bir şekilde çıkıyor ama orda kalıyor anca eğilirsem 120 oluyor düz yolda nie böyle bu motor sanki birşey tutuyormuş motoru gitmesine izin vermiyormuş gibi oluyo hız kesici fln mı var:((
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
2.8-3 litre diyosun..sakin kullanımda mı bu şekilde yoksa sert mi kullanırsın?? şehir içi şehir dışı 2 kişi mi tek kişi mi?? biraz bilgi verirsen iyi olur..hız konusunda kesici olduğunu söylüyorlar ben kullanmadım bilmiyorum..ama scooterin amacı zaten hızlanma bence..yüksek hızlar vitesli motorların işi..ama eğilmiş bi vaziyette 120 görüyosa düz yolda iyi bence..yokuş inişlerde filan 130a kadar uzar yani..çok bile aslında 90 bu motorların kararı..
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
şehiriçinde çoğu zaman tek kişi ama yüklenerek fln sürdüm okula gidişlerde tek kişi gelişlerde iki kişi ayrıca iki kişi baya bide gezdik 10 liralık benzinle 105-110 km gitti
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
Herkeze selam...
arkadaşlar bende ps150i kullanıcısıyım. bugün bir kaza meydana geldi motoruma park halindeyken bir traktör çarptı. motorun sağ yan grenajı (ps150i yazan yeri) hasar gördü kırıldı ve çizildi... motorum beyaz ve parçayı değiştrmem gerek?? fiyat konusunda bilgisi olan varmı? Şirinevler otosevere gitmeyi düşünüyorum parça varmıdır elinde??


aranızda tutanak hazırlayıp olayın fotoğrfalarını da çekerek traktörün trafik sigortasından hasar dosyası açtırarak sigortadan halledebilirsiniz.(traktörün trafik sigortasının olduğunu varsayıyorum)geçmiş olsun
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
arkdaşlar çarşının içinden gidiyordum yaklaşık 40-50yle köpeğin biri motoru kovalamak için koşturdu ve motorun altında kaldı.
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
2
Kar düştü, en kötüsü akşamları eriyen kar suları donmaya başladı yada zeminde bi yoğunluk oluşturdu. Activa ya yerli IRC kışlık lastik mükemmel işe yarıyordu. ps in yoğunlaşmış zeminde, karda buzda takılabilecek pabuçları yok !! Herkes maksimum süratın derdine düşmüş. Uygun pabuç bulan var mı arkadaşlar?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst