evet arkdaşlar kardeşiniz cbr 125 tokatladı söke ovasında haberiniz ola
valla parça varmıdır yok mudur bilmem ama traktörü sürena dam ödüyor demi parasını???
bence çarpan kimse ve de hata kimdeyse onun zararı karşılaması gerekir..
arkadaşlar çarpan kişi abimyani zarar olduğu gibi bize patlıyor...
otoseverle görüştüm ellerinde parça yokmuş yurt dışından spariş verildi. parça fiyatı 280tl + işçilik aklınızda olsun... açıkçası daha pahalı bekliyordum az da olsa sevindim... herkeze teşekkürler
Herkeze selam...
arkadaşlar bende ps150i kullanıcısıyım. bugün bir kaza meydana geldi motoruma park halindeyken bir traktör çarptı. motorun sağ yan grenajı (ps150i yazan yeri) hasar gördü kırıldı ve çizildi... motorum beyaz ve parçayı değiştrmem gerek?? fiyat konusunda bilgisi olan varmı? Şirinevler otosevere gitmeyi düşünüyorum parça varmıdır elinde??