merhaba arkadaşlar,geçen hafta rr spyderımı sattım ve bundan sonra scooter düşünüyorum.ps 150 hakkında tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum.ben motosikleti hemen hemen hiç şehir dışında kullanmayan ve yılda 3000 kmyi geçmeyen biriyim.yani kullanım şehir içinde olacak genelde,bu yüzden artık manuel vites istemiyorum,yine aynı şekilde çin malıda istemiyorum,gösterişsiz olsun ama japon olsun.kullanan arkadaşlardan ricam,bu motosiklette vibrasyon nasıldır,yani insanı nefret ettiren bir titreşim var mıdır,asla hız merakım yoktur motorla ama eğer uzun yola gidecek olursam tek kişi yolculuktan bahsediyorum 90-100 km aralığında sürekli hiç hız kesmeden gidilebilir mi,motor belli bişeyden sonra bayılıp ne kadar gaz versende 70 kmlere düşer mi yoksa sabit 90-100 çizgisinde gider mi?yine bu hızda iken vibrasyon nasıldır,bursanın dik yokuşları malum dik rampalarda performansı nasıldır,tecrübelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.birde beni en çok zorlayan konu hangi rengini almalıyım:silent:siyahla beyaz arasında kaldım.araçlarda siyah rengi severim ama sanki siyah bu motosikleti pek göstermiyor gibi geldi bana,beyaz daha bi albenili duruyor,birde bu senelerde jipinden motosikletine herkes beyazdan gidiyor.siz olsanız hangi rengini alırdınız.
hepinize saygı ve selamlar