Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
çift silindirse daha fazla yakar hernekadar 125 olsada aynı hesaba gelir.kardeşim ps al koltuğu varya yumuşacık çok etli ve yüksek yapmışlar dediğin gibi... yalnız bi kötü yanı fazla yumuşak olduğu için koltukta daha şimdiden katlanma izi çıktı:(
ayrıca sağol :)) allah gönlüne göre versin insallah.he buarada sana yakıt değerlerini vereyim bizim motorun yakışına akıl sır ermez:D gecen abartısız söylüyorum 20 tl benzin aldım muğlaya gidip geldim şehir içi kullandım toplam 170 km kullanmış oldum aynı seviyeye indi fakat daha gecen gün 10 tlik benzin aldım 65 km filan gittim ama dengesiz sürdüm motoru benzin bitti:) heheh:D
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
maximum 15 kuruş yakıyor demektir kmde,buda iyi rakam bana göre,benim araba şehiriçi 45 kuruş yakıyor,buda demek oluyor ki,yılda 4000 km kullanırsam motoru 5 yıl sonunda motosiklet parasını yaptığı yakıt tasarrufuyla ödemiş oluyor,20bin kmde satsam herhalde 2000 tl eder oda 5 yıllık vergisi sigortası bakımı falan karşılar.cebimden hiç para çıkmadan bana 5 sene hizmet etmiş olur.:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
matematik iyi ama ingilizce kötü:queen:önceki mesajlarımda pcx125 çift silindir demiştim düzeltiyorum tek silindir olacak,2 süpap yazıyormuş ben iki silindir anlamışım:p
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
kardeşim sen psten vazgeç senin istediğin şartların hepsi spacyde
şehiriçi diyosun ps fazla yakar 80-90 diyosun şehiriçi diyosun şehirdışı nadir ve tek kişi diyosun sen tam olarak spacy diyosun honda şişmez merak etme vazgeç psten şehiriçi diyorsan spacy al benden söylemesi.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
adrion noldu sana anlamadım cbf150 hevesi de başlamış sende ben o motoru çok kullandım güzel motor ama bir ps etmez.benimkinin yakıtı 20 tlye 170 km gidiyor ve çok çok iyi...spacy dedğin motor tam bir cin malı hondada olsa sundiro honda ve 90 la sürekli gidicek bir motor değilki o maksimum hızı zaten anca onun.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
kanka cbfin grisi çıkmış devir saati fln koymuşlar ve yenilendiği söyleniyor ben bıktım artık scooterdan bnmki kuşadasına 20 liraya gidip geliyo(150km) bunun benzini çok fazla geliyo bana ayrıca vitesli motor istiyorum sn kullanmışsın ama ben kullanmadım vitesli sürmek istiyorum:)
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
honda patlatmış bombaları 6 yeni modeli eklemiş sayfasına,karışık bir ruh hali içindeyim:silent:,bugüne kadar hep custom tipi kullandım,tam grenajlı olsun otomatik olsun diyordum,honda benim senelerdir beklediğim motoru çıkarmış piyasaya,cbr 250.kafam karışık yarın honda bayisine gidecem bakalım.büyük ihtimal alırım bu cbr 250yi,hastasıyım ben bu motorun.:)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
honda patlatmış bombaları 6 yeni modeli eklemiş sayfasına,karışık bir ruh hali içindeyim:silent:,bugüne kadar hep custom tipi kullandım,tam grenajlı olsun otomatik olsun diyordum,honda benim senelerdir beklediğim motoru çıkarmış piyasaya,cbr 250.kafam karışık yarın honda bayisine gidecem bakalım.büyük ihtimal alırım bu cbr 250yi,hastasıyım ben bu motorun.:)

insallah kardeşim içine yatanı al zaten uzun bi süre ona biniceğin için onu al derim. adrion ybr 125 al bence yeni cbflerin stkerları filan uyumsuz bana göre
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
kardeşim ne diyosun sen yaw öff öff öffffxD cbr 125-250 dururken napıcam ben cbfı ybryi:D
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
aynen kardeşimmm cbrın yenisi heleki siyahı..hadi ona para vermişken 250 liğide alınabilir hız olarakta o keser seni diye düşünüyorum
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
haklısın aslında ama vitesli motor tecrübem(cbr 125 sürdüm sadecexD)100 kmyi geçmez o yüzden 125lik yeter diye düşünüyorum:D
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
49
slm arkadaşlar uzun süredir foruma giremedim.. bugun hondanın sitesine girdiğimde motosikletlerin fiyatlarının düştüğünü gördüm.. özellikle bizim motorlar.. ben mi yanlış anladım yoksa gerçekten düştümü fiyatlar..:farao:
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
slm arkadaşlar uzun süredir foruma giremedim.. bugun hondanın sitesine girdiğimde motosikletlerin fiyatlarının düştüğünü gördüm.. özellikle bizim motorlar.. ben mi yanlış anladım yoksa gerçekten düştümü fiyatlar..:farao:

halazula bu indirimin hondayla alakası yok..250cc ve altındaki hacime sahip motorsikletlerde ötv yüzde 22den yüzde 8e düştü..bütün marka ve modeller için geçerli..:cat:
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
49
evet yeni fark ettim ötv nin düştüğünü.. bugünden itibaren motor alacaklar çok şanslılar.. şimdiden hayırlı olsun..
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
aynen kardeşim:( bugün bayii yi aradım bnm psle 0 km cbr 125 i kafa kafaya takas edelim dedim üstüne 1 milyar istedi:S
 
Katılım
25 Tem 2009
Mesajlar
30
Arkadaşlar 2010 model ps 150i gri renk motorum satılıktır. daha 2000km dedir. Motorumda çok küçükte olsa ön çamurluk ve yan granajda çizikler mevuttur. Fiyat olarak 5000tl düşünüyorum. Satmamın tek sebebi Cbr 250r'dır :cherry: İlginize teşekkürler.
 
Katılım
8 Eki 2007
Mesajlar
2
Merhaba, uzun zamandır motor bakmıyordum. Bu gün hondanın sitesine girdiğimde activa yı göremedim. Artık üretilmiyor gelmiyor mu?
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
activa beat fln kalktı ama daha yıl olmadı kalkalı o ikisiniz yerine spacy 110 geldi tipi dışında güzel motor activadan az yakıyo çok kaçıyo ama activa kadar gaddar değil altı yere yakın ve sac değil plastik.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst