Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
valla bugunde sag sola gıttım motorla ıcıne daha benzın katmamıstım 15 tlık benzın katmadan oncekı yere tam 140 km yaptıgında geldı.yola cıkmadan once kmyı sıfırlamıstım ordan bılıyorum 15 tlye 140 km gıtmesı bence cok ıyı sence nasıl kardesım?
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
benimkiyle hemen hemen aynı motorcu benim değerler senden fazla çünkü ben okula gidip geliyorum sürekli şehiriçi o yüzden fazla yakıyor biraz, malum soğuk motor
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
142
bu motorun arasındaki boşluk ne kadar büyük mü bi bilgisi olan var mı ? birde bunların bakımını honda galerilerinin servislerinde yaptırabilirmıyım tsk lerr
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
benimkiyle hemen hemen aynı motorcu benim değerler senden fazla çünkü ben okula gidip geliyorum sürekli şehiriçi o yüzden fazla yakıyor biraz, malum soğuk motor

e sehır ıcınde 10dkka surunce bıle radyatorun fanı hemen calısıverıyo hararetten uzun yolda bıkere bıle calısmadı :)

lewane_le;motorun arasındakı bosluk cok uzun tutulmamıs yanı bı damacana su sısesını araya sokamıyosun bu konuda honda todayle 2 damacana sısesını ust uste koyup goturebılıyorum ordan bılıyorum.ps de ayak yerı o kadar genıs olsada goturulurmu o da bı muamma:) galerı derken oto galerımı?
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
ya ben sabah 8 de çıkıyorum kırmızı ışıkla beraber en fazla 2-3 dkda okula varıyorum o yüzden daha çok yakıyor uzun yolda daha az yakıyor sabah 8 de motor soğuk oluyor ayrıca bizim motorun bakımlarıda hondanın servisinde yapılıyor
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
yanlıs bılmıyosam aydın dıdımde turzm meslek lısesı vardı sende orayamı gıdıyosun?
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
142
evet hanı galerilerdeki servisler oluyo ya sadece araba için mi yoksa motorda girer mi içine :) yoksa motor servisi ayrı başka yerde mi yaptırmak gerekir sonuçta motorda honda o yüzden diyorum
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
oturduğun yeri söyle ben söyleyim senin hangi servise gideceğini lee kardeş
ben esra karakaya anadolu lisesinde okuyorum motorcu evet turizm meslekte var burda
bu arada şehiriçi 100 kmde 3.1 litre yaktı motorum bence güzel bi değer
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
arkadaşlar ps150de enjeksiyonla ilgili sorun yaşıyan oldumu yada kronik diyebileceğimiz türde bir sorun..kafamda dylanı satıp ps150 almak gibi bir düşünce var siz ne dersiniz?? dylan daha hızlı filan demeyin zaten hız yapmıyorum 90-100ü fazla zorlamam ben..benim dylan 50bine geldi..bundan sonrada ne sorun çıkartacağı belli değil..çok şükür bu kmye iyi geldi,diyorumki sıfır bi ps150 alsam nerden bakarsan bak bi 5 sene daha beni sorunsuz idare eder..en azından dylandaki kronik sorunlar psde yok eksoz dağılma yada km göstergesi silinmesi gibi..ayrıca öğrendiğim kadarıyla arka süspansiyon sistemi dylandan 1 gömlek daha üstünmüş..az yakıt tüketmeside ayrıca bir avantaj..sizz ne dersiniz??
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
49
arkadaşlar ps150de enjeksiyonla ilgili sorun yaşıyan oldumu yada kronik diyebileceğimiz türde bir sorun..kafamda dylanı satıp ps150 almak gibi bir düşünce var siz ne dersiniz?? dylan daha hızlı filan demeyin zaten hız yapmıyorum 90-100ü fazla zorlamam ben..benim dylan 50bine geldi..bundan sonrada ne sorun çıkartacağı belli değil..çok şükür bu kmye iyi geldi,diyorumki sıfır bi ps150 alsam nerden bakarsan bak bi 5 sene daha beni sorunsuz idare eder..en azından dylandaki kronik sorunlar psde yok eksoz dağılma yada km göstergesi silinmesi gibi..ayrıca öğrendiğim kadarıyla arka süspansiyon sistemi dylandan 1 gömlek daha üstünmüş..az yakıt tüketmeside ayrıca bir avantaj..sizz ne dersiniz??

15 aylık 8000km olan motorumda herhangi bir sorun yaşamadım.. şu ana kadar gayet iyi diyebilirim.. ben almanı tavsiye ederim.. zaten şimdiki motosikletin honda.. 5 yıl kullanmışsın.. bende de bundan önce honda activa vardı.. 2004 de sıfır almıştım 2009 kadar sorunsuz kullandım ve 23000 de sattım.. kalite bakımından 10 numara araçlar..diğer söylediklerinde aynen doğrudur..
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
arkadaşlar ps150de enjeksiyonla ilgili sorun yaşıyan oldumu yada kronik diyebileceğimiz türde bir sorun..kafamda dylanı satıp ps150 almak gibi bir düşünce var siz ne dersiniz?? dylan daha hızlı filan demeyin zaten hız yapmıyorum 90-100ü fazla zorlamam ben..benim dylan 50bine geldi..bundan sonrada ne sorun çıkartacağı belli değil..çok şükür bu kmye iyi geldi,diyorumki sıfır bi ps150 alsam nerden bakarsan bak bi 5 sene daha beni sorunsuz idare eder..en azından dylandaki kronik sorunlar psde yok eksoz dağılma yada km göstergesi silinmesi gibi..ayrıca öğrendiğim kadarıyla arka süspansiyon sistemi dylandan 1 gömlek daha üstünmüş..az yakıt tüketmeside ayrıca bir avantaj..sizz ne dersiniz??
kesinlikle al kardeşim dylandan daha üstün bi motor. ayrıca enjeksiyonlu olduğu için son hızlarda yakıt tüketimi daha azve sonuçta honda enjeksiyonunda hiçbir sorun yok benim motor 3000 km oldu kronik bir sorun sezmedim ama kalkışta bi gıcırdama geliyor ara sıra galiba kayıştan kayışı değiştirmeyi düşünüyorum
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
adrion bahsettiğin kalkışta gelen ses debriyajın içindeki tozlardan kaynaklanıyo..söktürüp iyice bir temizletirsen sorun kalmaz..kayışın değişimi 24bin..

halazula cevabın için teşekkürler..
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
adrion bahsettiğin kalkışta gelen ses debriyajın içindeki tozlardan kaynaklanıyo..söktürüp iyice bir temizletirsen sorun kalmaz..kayışın değişimi 24bin..

halazula cevabın için teşekkürler..
verdiğin bilgi için çok sağol fakat duyduğuma göre temizlettikten 1 hafta sonra gene aynı olmuyormuş
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
konuya bende katılayım arkadaslar:) bende o ses cok belırgınlestı
kalkısta ve cok dık yokusları az gaz vererek cıktıgımda bu ses belırgınlesıyo
motoru aldıgımda serı hızlanmamam gerektıgını bıle bıle serı kalkıslar
yaptım motor rodajdayken herhalde ondan oldu dıye dusunuyorum.dun 1000
km bakımını yaptırdım ustaya soyledım pek tınlamadı olsa gerekkı kayıs kapagını fılan hıc acmadı
debrıyajdan gelse motoru toza kıre sokmadım ıcıne tozun gırmesı ımkansız
bukadar kmde hava fıltresı bıle pıslenmemıstır.bu ses bıraz daha artar gıbımede gelıyo
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
motorcu48 debriyaj kısmındaki toz dışardan gelen bir tozz değil..kuru tipte debriyaj balatası olduğu için sürtenmeden dolayı oluşan bir toz..balata tozu yani..ama bu kadar erken olması ilginç geldi banada..bi söktür temizlettir çok rahatsız oluyosan..ben temizlettikten sonra 5-10bin kmden önce o sesin geldiğini hatırlamam..en son 45binde söküldü temizlendi debriyaj balatası şuan 50binde ses yok maşallah..ve balata orjinal değişmedi yani..
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
142
adrion ben artvinde oturuyorum ama bana erzurum daha yakın anlıycağın yedek parça ve servis konusunda sıkıntı yaşamak ıstemıyorum burda motoru güvenipte teslim edebilieceğim iyi bi servis yok o yüzden honda servisleri motorla ilgilenir mi diye erzurumda var mesela yada senın bildiğin var mı??? hopa rizedede olabilir
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
motorcu48 debriyaj kısmındaki toz dışardan gelen bir tozz değil..kuru tipte debriyaj balatası olduğu için sürtenmeden dolayı oluşan bir toz..balata tozu yani..ama bu kadar erken olması ilginç geldi banada..bi söktür temizlettir çok rahatsız oluyosan..ben temizlettikten sonra 5-10bin kmden önce o sesin geldiğini hatırlamam..en son 45binde söküldü temizlendi debriyaj balatası şuan 50binde ses yok maşallah..ve balata orjinal değişmedi yani..


sagol kardesım demekkı o bolgeyı yaglamamıslar benım motorumda ahah :d
valla banada ılgınc gelıyo 3000de bakım varmıs ozaman sokturcem.ama motorumu hergecen gun dahada sevıyorum:)
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
adrion ben artvinde oturuyorum ama bana erzurum daha yakın anlıycağın yedek parça ve servis konusunda sıkıntı yaşamak ıstemıyorum burda motoru güvenipte teslim edebilieceğim iyi bi servis yok o yüzden honda servisleri motorla ilgilenir mi diye erzurumda var mesela yada senın bildiğin var mı??? hopa rizedede olabilir
http://www.honda.com.tr/bayiler.aspx burdan bakabilirsin
bakım 4000de yani 3000 km sonra
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
84
Herkeze selam...
arkadaşlar bende ps150i kullanıcısıyım. bugün bir kaza meydana geldi motoruma park halindeyken bir traktör çarptı. motorun sağ yan grenajı (ps150i yazan yeri) hasar gördü kırıldı ve çizildi... motorum beyaz ve parçayı değiştrmem gerek?? fiyat konusunda bilgisi olan varmı? Şirinevler otosevere gitmeyi düşünüyorum parça varmıdır elinde??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst