Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
:)kusurabakma hayırlı olsun bu arada kazasız belasız kullanırsın ınsallah buyuk ıhtımal o cıkıcaktır ama bende merak ettım ogrendıgınde bızımlede paylasırsan sevırnırım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:20 ----------

evet arkadaslar meshur 5-7 bın devır arasında ses yapan ve hepımızı uyuz eden sesın sahıbı alt gergı degıstırdıgımde ustunden cıkan gergı bu umarım resım gozukur.
http://imageshack.us/photo/my-images/163/gergi.jpg/

evet problem gergiden miş, hatta çok fazla ses yapıyor dedi usta. Ekzantirik gergisini değiştirmezsen riske girersin dedi, zira problem çıkartması durumunda pistonlar dahil bir çok parçaya zarar verebiliyormuş, arabadaki trigger kayışı misali. fiyatı 157 TL, ebay de felan baktım ama bulamadım, ingilizce karşılığını bilen varmı egzantirik gergisinin ? :silent:

evet buldum kodunu: 14520-mbw-j24 , burda var mesela 65 EURO : http://www.cmsnl.com/products/14520-mbw-j24-lifter_14520mbwj23/
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
evet problem gergiden miş, hatta çok fazla ses yapıyor dedi usta. Ekzantirik gergisini değiştirmezsen riske girersin dedi, zira problem çıkartması durumunda pistonlar dahil bir çok parçaya zarar verebiliyormuş, arabadaki trigger kayışı misali. fiyatı 157 TL, ebay de felan baktım ama bulamadım, ingilizce karşılığını bilen varmı egzantirik gergisinin ? :silent:

evet buldum kodunu: 14520-mbw-j24 , burda var mesela 65 EURO : http://www.cmsnl.com/products/14520-mbw-j24-lifter_14520mbwj23/

yetkili serviste değiştir derim 160 lira gergiye verirsin 30 lira (tahmini her serviste değişiyor) felanda işçiliği olur :cat:
yetkili serviste montajını yaptırırsan parçanın 1 yıllık garantisi oluyor ben o yüzden serviste değişimi öneriyorum bu gibi parçalarda :cat:
bizim flerin gergileri kroniktir birazda şans meselesi. 1 haftada da bozulabilir 5 yıldada...
 
Katılım
9 Tem 2009
Mesajlar
34
yetkili serviste değiştir derim 160 lira gergiye verirsin 30 lira (tahmini her serviste değişiyor) felanda işçiliği olur :cat:
yetkili serviste montajını yaptırırsan parçanın 1 yıllık garantisi oluyor ben o yüzden serviste değişimi öneriyorum bu gibi parçalarda :cat:
bizim flerin gergileri kroniktir birazda şans meselesi. 1 haftada da bozulabilir 5 yıldada...

evet gergı yayı gevşedığinde ilk önce yuksek devırlerde şırıltı başlıyor ve daha sonra düşuk devırlerde de devam eden rahatsız edıci bır durum ortaya cıkıyor.
benım sorunumu izmir de ercan usta sabit gergi ile çözdu ve 5-6 bın km devam ettım motorumu sattıgımda bi sıkıntı yoktu.motoru alan arkadaşında bir şikayetı yok suanda.
eger bu sekılde yaptırabılme ımkanınız varsa yaptırmanızı onerırım kesın cozum yanı..
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199

fotoğraf mı paylaşıyoruz :)))



imag0069ur.jpg


imag0071q.jpg


imag0072u.jpg


imag0073n.jpg


imag0077p.jpg


imag0078c.jpg


imag0075sx.jpg


imag0076p.jpg


imag0079r.jpg




 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Evet arkadaslar;

3072 km sonra bugün Yağımı ve filtremi değiştirdim. Motul 15-50 den sonra bugün Mobil 15-50 koyduk.
Vites geçişleri daha yumusadı ve motorun calısması daha rahatladı.Motul 15-50 ler de bizim motorlara pek uygun değil anladığım kadarıyla :cat:

Merak edenler için; filtre ile beraber; tam 3450 gr yağ aldı :)
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
64
ilkanım gergi bi tane var bizim motorda :p
paletler altlı üstlü var
sonracıma fotoğrafında açılmadı :silent:
dogru ya alt palet alt gergi karıstı gergi iste :) su resim olayını beceremedim gitti sana mail atımde sen koy bari

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:57 ----------


fotoğraf mı paylaşıyoruz :)))



imag0069ur.jpg


imag0071q.jpg


imag0072u.jpg


imag0073n.jpg


imag0077p.jpg


imag0078c.jpg


imag0075sx.jpg


imag0076p.jpg


imag0079r.jpg





aynen foto paylasımı :) cok guzel bende su jant olayını dusunuyorum ya bu renkmı beyaz mı yapım dıye kırmızı sıyah benımkıde resımlerı var ilkayla olan resimdeki motor bıde karbon kaplama hatta ilkayda dusunuyor onu sende dusun :) guzel olur galiba 2 sayfa gerıde bır arkadas paylasmıs resımlerde kaplamıs cok guzel olmus
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
uzunca bir aradan sonra tekrar merhaba arkadaşlar.. (askerden yeni geldim de)
bu yaz motorumda bir takım değişiklikler yapacağım ve fikirlerinize ihtiyacım var.

arka stop lambasını sinyalli Led stoplarla değiştirmek istiyorum. daha önce kullanan ve görmüş olanlar varsa fikirlerini paylaşırlarsa sevinirim.

ve artık egzoz zamanı geldi. önereceğiniz egzozlar nelerdir? fiyatı uçuk olmamak şartıyla tavsiyelerinizi bekliyorum.

en kısa zamanda grup sürüşü yapmak dileğiyle..
herkese bol keyifli ve güvenli sürüşler olsun.
 
Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
245
chopperrider ... abi üzerinde CBR yazan kadranı nerden temin ettin? kadran mıdır sadece o yoksa olduğu gibi gösterge paneli mi olarak satılıyor?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
dogru ya alt palet alt gergi karıstı gergi iste :) su resim olayını beceremedim gitti sana mail atımde sen koy bari

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:57 ----------



aynen foto paylasımı :) cok guzel bende su jant olayını dusunuyorum ya bu renkmı beyaz mı yapım dıye kırmızı sıyah benımkıde resımlerı var ilkayla olan resimdeki motor bıde karbon kaplama hatta ilkayda dusunuyor onu sende dusun :) guzel olur galiba 2 sayfa gerıde bır arkadas paylasmıs resımlerde kaplamıs cok guzel olmus

tamam ben atıyorum fotoyu şimdi aşağıda görürsünüz (=

uzunca bir aradan sonra tekrar merhaba arkadaşlar.. (askerden yeni geldim de)
bu yaz motorumda bir takım değişiklikler yapacağım ve fikirlerinize ihtiyacım var.

arka stop lambasını sinyalli Led stoplarla değiştirmek istiyorum. daha önce kullanan ve görmüş olanlar varsa fikirlerini paylaşırlarsa sevinirim.

ve artık egzoz zamanı geldi. önereceğiniz egzozlar nelerdir? fiyatı uçuk olmamak şartıyla tavsiyelerinizi bekliyorum.

en kısa zamanda grup sürüşü yapmak dileğiyle..
herkese bol keyifli ve güvenli sürüşler olsun.

hoşgeldin :)

arka stop lambası ledli bizim motorlarda hoş duruyor. şahsen bi motorda görmüştüm ve hoşuma gitti bende yapacam bir ara kendimi doğrultabilirsem alışveriş kısmına girecem yeniden :queen:

egsoz olarak tavsiyem devil karbon tüpten ben memnunum. fakat benim motordaki gibi kalın tüp yapmıyorlar. ince uzun tüpleri var fena değil ses olarak ince. ama bizim motorlara tok sesli egsozlar daha güzel gidiyor :cat:

biz genel olarak ilkan'la caddebostanda felan görüşüyoruz bol bol gelemeyenler çatlasın mı diim ne diim :p


bıyrın egsantirik gergisi fotosu
gergi.jpg

By ilkyy at 2011-05-22


bu arada bu sabah eski f kullanıcılarından kelleci veya torx ile benim motorun yağ ve yağ filtresininin değişimini gerçekleştirdik :cat: 56300 km'de
yağ olarak mobil1 15w-50
yağ filtresi olarak hiflo kullandım

yağ filtresini sökerken baya bir zorlandık. resmen yapışmış iyicene tornavidayı aşağıdan geçirdi yasin. bende yukarıdan çıkan ucuna kapalı anahtar geçirip 2miz beraber asıldık baya bir zorda olsa çıkardık sonunda.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:55 ----------

ben bahçeşehir north shield'e geçiyorum iş nedeni ile .

bu tarafta olan arkadaşlar varsa görüşmek isterim :)
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
154
chopperrider

Motorun çok güzel olmuş hocam.Güle güle bin.Allah nazarlardan korusun maşallah... Kısmetse er5 imle 1 2 yıl geçirdikten sonraki motorum bu olacak sanırım :)
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440

eyz

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
197
benzin gostergesi calismayan var mi:) benzin bitikti gittim bi 20 tl lik benzin aldlm ibre kaybolmadi huylandim bi 10 tllik daha aldlm tik yok sonra 40 tl lik daha aldim sonmedi. 4 dis hep yanip sonuyor morelim bozuldu ya :(
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Eğer Benzin bitik halde uzun süre dolasdıysan Benzin pompasında sorun olmus olabilir. Bu da göstergelere yansıyordur.
Ben hiç rezerve ısıklarına düşürmüyorm motoru; hep full artı full :mrgreen:

Bu da bugünden :cherry:



Bu arada Mobil 1 15-50 yağı bugün 180 km kadar deneme imkanım oldu. gercekten motorun cekişi güçlendi... gazı cevirdiğimde yağ gibi akıyor motor...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bende yarın öbürgün radyatörü bir temizleyecem komple söküp sistemi tazelemek gerek.

birde çıkma radyator alayım diyordum ama emrah otur çay kaçığı ile düzelt tek tek hepsini dedi
hararet müşürüde sanırım biraz tortu kaplamış üzerini kireç felan onuda bir kontrol etmek gerek hafif zımpara işlemi veya sirkede bekletme işlemi gibi

artık sonuçları göreceğiz neler olacak (=
radyator kendine gelecektir ama müşür düzelir mi bilmiyorum benim fanı yüksek ısıda devreye sokuyor çünkü 106-109 gibi devreye sokması gerekirken 114'leri bulabiliyor pek iyi değil buda..
 

eyz

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
197
benzin gostergesinin doluyken bile bos gostermesini ustaya sordum ilk defa goruyorum depoyu sokup bakalm bi dedi :( nazar deydi motora ya
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
bende yarın öbürgün radyatörü bir temizleyecem komple söküp sistemi tazelemek gerek.

birde çıkma radyator alayım diyordum ama emrah otur çay kaçığı ile düzelt tek tek hepsini dedi
hararet müşürüde sanırım biraz tortu kaplamış üzerini kireç felan onuda bir kontrol etmek gerek hafif zımpara işlemi veya sirkede bekletme işlemi gibi

artık sonuçları göreceğiz neler olacak (=
radyator kendine gelecektir ama müşür düzelir mi bilmiyorum benim fanı yüksek ısıda devreye sokuyor çünkü 106-109 gibi devreye sokması gerekirken 114'leri bulabiliyor pek iyi değil buda..

Benim ufakLık da,
Seyir halinde 77 ile 82 arasında oynuyor. Tam 106 derecede fan acıyor; zaten 108 e kadar cıkıp tekrar 104 dereceye düşüyor fan kapanıyor :)
2 gün önce denedim sehir içerisinde, şu an sağlıksız bir durum yok :) :bounce:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
radyatörü söktüm

işte kral çıplak
p5240190.jpg

By ilkyy at 2011-05-24
p5240191.jpg

By ilkyy at 2011-05-24

ve radyatörümün durumu :(
p5240185.jpg

By ilkyy at 2011-05-24

işleme alıyorum artık
p5240188.jpg

By ilkyy at 2011-05-24

işlemi nasıl yapıyorum derseniz iğne ile tek tek ince ince uğraşıyorum şu an kenar kısmından içeri sokup dikkatliçe çapraz yukarı çekiyorum tek tek iğneyi
tam olarak düzelmesede havanın geçebileceği şekilde işlevselliğini geri kazandırıyorum en azından

fenerbahçenin maçının olduğu akşam 118 görünce dedim yeter !

bu arada fan müşürümüde kontrol ettim ama herhangi bir tortu veya birikim söz konusu değil. radyatörümün içi de gayet iyi bir durumda :cat:
işte müşür
p5240193.jpg

By ilkyy at 2011-05-24
p5240194.jpg

By ilkyy at 2011-05-24

fanın neden geç açıldığını pek anlamış değilim
muhtemelen müşürün iç yapısı yıpranmış durumda ve işlevini tam olarak göremiyor olabilir.
radyatörü düzelltikten ve montajladıktan sonra daha iyi göreceğiz bakalım neler oldu :)

hepinize iyi geceler
bu arada fanı geç açma sebebi olarak sıralayabileceğini başka şeyler varsa yorumlarınızı beklerim
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
ve radyatörümün durumu :(
p5240185.jpg

By ilkyy at 2011-05-24

fanın neden geç açıldığını pek anlamış değilim
muhtemelen müşürün iç yapısı yıpranmış durumda ve işlevini tam olarak göremiyor olabilir.
radyatörü düzelltikten ve montajladıktan sonra daha iyi göreceğiz bakalım neler oldu :)

hepinize iyi geceler
bu arada fanı geç açma sebebi olarak sıralayabileceğini başka şeyler varsa yorumlarınızı beklerim

1. O radyatör nasil o hale geldi yahu???

2. O müsürün icerisinde bimetall var ilkay cim...
Tam Türkcesi 2 metal (cift metal)
Üstüste yapistirilmis iki ayri metal var yani..
Birisi isindikca genisliyor ve öteki daraliyor.. Yada tam tersi...
Yani böyle islevini görüyor.. Alaman sayfalarinda resim falan bulursam aktaririm sana..
Eski müsürü hic takmadan yenisini almani tavsiye ederim.. Tamir edemessin..
Materialermüdung yani Metalyorgunlugumu oluyor Türkce??:silent:
Ögrenicem ben bu Türkceyi burada ya hadi bakalim..:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:07 ----------

Sanirim güzel birsey buldum..

[YT]nfoAIu0N3oo[/YT]

Senin müsürde aynen böyle calisiyor...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
saol remzi abi örneklendirme için. zaten bir kontak anahtarı görevini gördüğünü biliyordum.

radyatörün nasıl o hale geldiğine gelince
eğer oto yıkamacıda basınçlı suyu radyatörede tutarsan olacağı bu olur :)
aralarında çok pislik birikmiş diye akıllılık edip dibinden tutunca kendileri dünyayı baya bir tersten görür oldular :)

neyse şimdi düzeltiyorum zor olacak ama olacak :)
müşüre gelince 114 civarlarında açıyor en geç fakat radyatörün bu şekilde olması ısıyı biraz daha yükseltebiliyor...
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
radyatörün nasıl o hale geldiğine gelince
eğer oto yıkamacıda basınçlı suyu radyatörede tutarsan olacağı bu olur :)
aralarında çok pislik birikmiş diye akıllılık edip dibinden tutunca kendileri dünyayı baya bir tersten görür oldular :)

Bunu sen yapmadin kesinlikle...
Sen akilli cocuksundur yani..
Yoksa??????:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst