Yeni konu acmamak icin bunu buraya yaziyorum..
Buraya ilgi cok..
Gecen gün bir tamirciyle tanistim..
Benim tanidigim motorcu onu taniyor..
It ite it kuyrugu yani.. :cherry:
Neyse..
Adama sordum.. Ismi Otto.. Tamircinin ismi yani..
-"Otto ben bir spor havafiltresi takmak istiyorum"
-"Tavsiye etmem"
-"Neden?" :silent:
-"Bunlari satan firmalar güzel yaziyorlar ama bazi gercekleri yazmiyorlar"
-"Nasil?"
-"Spor hava filtresini taktigin zaman ya karbüratörün ayarlarini degistirmen gerek yada einspritzer(
püskürtmeli oluyor türkcesi sanirim) sisteminin ayarlarini degistirmen gerekir."
-"Neden?"
-"cünki o filtre fazla hava birakiyor silindire.. Ve senin karisimin
mager(bununda türkcesini bilmiyorum..

r: Fazla hava az benzin. Anladiniz dimi?)oluyor..
-"peki ne yapayim Otto??" :silent:
-"Ben sana bunlarin hepsini takarim ama parani bosuna harcarsin" diyor
-"Ülem Otto sen nasil tamircisin? Para kazanmak istemiyormusun?" :silent:
Birde bende iki eksozu teke düsürsem nasil olur diye soruyorum..
-"Onuda bosver Remzi"
Otto ac kalicam ülem diye icimden geciriyorum..
Simdi sadece arka balatalarimi degistiricek...
Konu uzadi yahu?
Bu spor hava filtleri icin sizlerin fikirleri nedir?