Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

eyz

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
197
mrb arkadslar daha önce sticker yaptıran oldumu hiç yardımcı olabilecek varmı sol granaj stickerı lazım
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
eğer grenajı boyatacak isen sticker yaptırmana gerek yok bence sticker varmış gibi boya yapabiliyorlar :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
228719_207857572588536_100000928834754_574560_1955868_n.jpg
 
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
67
mrb arkadslar daha önce sticker yaptıran oldumu hiç yardımcı olabilecek varmı sol granaj stickerı lazım

izmir kahramanlarda reklamcı murat var adamda bir çok markanın modelin komple sticker takımı var(kendisi yapıyor). İzmire gelirsen bi uğra derim....
 

eyz

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
197
izmire gelme sansm olmazda telefonla halletmeye calisaylm. sitesi yada numarasl varml acaba. stikr l bulduktan sonra endurolar gibi koruma demiri yaptlrlcam :) .
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
64
6 olsun feda olsun :mrgreen:

dünden görüntü olsun buda
223277_207687872605506_100000928834754_573620_3651703_n.jpg


kalanlarını ilkan koyacak siteye biraz şopta ışık vererek :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:34 ----------

işte kalan fotoğraflar :mrgreen:

bunlar başlangıç
231040_207745359266424_100000928834754_573901_2076925_n.jpg

225522_207745379266422_100000928834754_573902_3853098_n.jpg

224153_207745452599748_100000928834754_573903_312433_n.jpg

228341_207745489266411_100000928834754_573904_3029212_n.jpg

229532_207745625933064_100000928834754_573906_7687297_n.jpg


sıra geldi can alıcı olanlarına :bounce:
226471_207745565933070_100000928834754_573905_2968114_n.jpg

227500_207745702599723_100000928834754_573909_7796462_n.jpg


doğan buda sana fatality olarak gelsin :mrgreen:
228104_207745685933058_100000928834754_573908_6130804_n.jpg

aynen bunlar baslangıc :)daha fenaları gelıcektır helekı vıdeolar dımı ılkay :D evet f cıler beklerız sızıde bız burdayız
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
yahu arkdaşlar sahibindene bakıyorum her gün yeni F ler ekleniyo iyi güzel,fiyatlara bi bakıyorum ohaaa 2000-2001-02-03-04 model motorlar bile 13 falan istiyo bu ne yaa milleti keriz yerine koymak bukadar kolaymı ? vallaha iyiki kışa beklicem diye karar almışım yoksa millet resmen pusuda yatar gibi motorları bekletiyo sanırım sezon açılınca yerse hesabına misal 2004-05 model 40-60 bin arasıı motora 12 istıyo :cyclopsan ve bunun gibi neler nelerrr... nediyim.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
Birileri 600f mi dedi :))) buyrun hafta sonu bi kaç kare çekim yaptım....
Bi arkadaşımız karbonu soruyodu onuda çektim...

24331310150183571372919.jpg


21882110150183571427919.jpg


22044210150183570717919.jpg


22044210150183570722919.jpg


24093610150183571452919.jpg


24114010150183571317919.jpg


24125010150183568897919.jpg


24125010150183568922919.jpg
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Birileri 600f mi dedi :))) buyrun hafta sonu bi kaç kare çekim yaptım....
Bi arkadaşımız karbonu soruyodu onuda çektim...

24114010150183571317919.jpg

fotoğraf için teşekkürler :)
3m karbon desen kaplamay dı değilmi bu ?

sizin 600f sayfası nekadar güzel :) fotolar falan... bizim sayfada tık yok:salut:

sende insanları fişleyerekten fotoğraf yüklersen zamanla diğerleride koymaya başlar bence :queen: bak bana doğana
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
fotoğraf için teşekkürler :)
3m karbon desen kaplamay dı değilmi bu ?



sende insanları fişleyerekten fotoğraf yüklersen zamanla diğerleride koymaya başlar bence :queen: bak bana doğana

Aynen kardeşim 3m Karbon Kaplama kendim kapladım fakat biraz atma oldu girintili yerlerde...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
İstediğiniz Fotoğraf olsun canlarım :)







İlkaycığım; bu arada Foto makinası diyordum ya; aldım sonunda; onu da motorumdaki manet elcik takımı ile aynı renk aldım :mrgreen: AGFA'nın amatörlere profesyonel cektirebilen bir modeli :p








Megapixeli 3'e düşürüp bir cekim yaptım; o da bu :)



 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
59
aman geçmiş olsun. komple grenaj derken orjinal renklerden mi ? yoksa farklı mı ? çin malı grenaj mı ? linki nedir ?fiyatı nedir? bilgi verebilirsen sevinirim.

http://www.chinamotorcyclepart.com/encpmore.asp?id=3054 %99 orijinal olduğunu söyledi. Ulaştırma ücreti ve siyah cam dahil 500$ (Türkiye'de en ucuz internet satışı 1250 TL. Cam 100TL)

Panzotların parlak siyaha boyanmasını istedim (grenaj rengi) ücretsiz.
Siyah granaj vidası istedim (30 parça set) 8$... (Türkiyede 45TL)

Komple far
http://www.chinamotorcyclepart.com/encpmore.asp?id=2743 145$ (Türkiye'de en ucuz internet satışı 350 TL)

Redline manetlerin tanesi 18$. Ben Türkiye'de tanesine 125 TL para verdim!!!

Kazalı granajlarımda kırık yok. İzmir'de Bahadır Granaj diye bir yer varmış. Oraya gönderip yaptıracağım. Elimde yedek dursun.

Saygılar
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
arkadaşlar benim motor 4-5 bin devir civarlarında enteresan bir ses çıkartıyor, bugün balaklavayı giymeden kaskı takınca sesi daha rahat duyabildim. 6 bin devirin üstünde veya 4 bin devirin altında motorun sesi pürüzsüz ama bu 2 bin devir aralığında nedense sanki motor ıkınıyor gibi çalışıyor. Nedeni bilen veya başına gelen varmıdır, yoksa normalmidir bu anlayamadım... bir iki resimde benden.

IMG_0263.JPG


IMG_0264.JPG
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@ static ;

Grenajlar tam oturdu mu acaba? ayrıca sadece sağ grenaj alabiliyor muyuz?

@SilentScream ;

Kardeşim Hışırtı gibi bir ses ise; exantrik gergisinden geliyor :) :bounce: 160 TL'ye yenisi ile değiştirebiliyorsun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst