- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5,134
Kanka ben burda motor bulamıyorum ; araba ile aynı pozu versem olmaz mı :queen:
sana müstehak bile :mrgreen:
Çekmedim başka kardeşim çekince koyarım buraya mutlaka...
çok iyi olur valla bende düşünüyorum yaptırmayı
Kanka ben burda motor bulamıyorum ; araba ile aynı pozu versem olmaz mı :queen:
Çekmedim başka kardeşim çekince koyarım buraya mutlaka...
mrb arkadslar daha önce sticker yaptıran oldumu hiç yardımcı olabilecek varmı sol granaj stickerı lazım
6 olsun feda olsun :mrgreen:
dünden görüntü olsun buda
![]()
kalanlarını ilkan koyacak siteye biraz şopta ışık vererek :cherry:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:34 ----------
işte kalan fotoğraflar :mrgreen:
bunlar başlangıç
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sıra geldi can alıcı olanlarına :bounce:
![]()
![]()
doğan buda sana fatality olarak gelsin :mrgreen:
![]()
İlkay'cığım ; yağ buldum ben
2010 üretimi ; Hemi de taksitli alınabiliyor
http://www.turkoilmarket.com/Mobil-1-Racing-4T-15W-50-1-Litre,PR-901.html
Birileri 600f mi dedi)) buyrun hafta sonu bi kaç kare çekim yaptım....
Bi arkadaşımız karbonu soruyodu onuda çektim...
![]()
sizin 600f sayfası nekadar güzelfotolar falan... bizim sayfada tık yok:salut:
fotoğraf için teşekkürler
3m karbon desen kaplamay dı değilmi bu ?
sende insanları fişleyerekten fotoğraf yüklersen zamanla diğerleride koymaya başlar bence :queen: bak bana doğana
aman geçmiş olsun. komple grenaj derken orjinal renklerden mi ? yoksa farklı mı ? çin malı grenaj mı ? linki nedir ?fiyatı nedir? bilgi verebilirsen sevinirim.