Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Yahu Arkadaslar; Ben bu bizim motor ların yakıtına akıl erdiremiyorum :) Sanki yüksek hızda daha az yakıyor; ya da benimkinde bişey var...

130-150 arası 85 km gittim; yakıt aldığımda; 21 TL aldı.. hadi 100 km ye tamamlasak, 23 TL diyelim ; 23 TL / 4.21 = 5.4 LT / 1oo KM yapar...
Bir kaç kez denedim, hatta İLKAY ile, msn de de konustuk ; en ideal yakıt sanırım 130 - 160 arasında olusuyor ?

yolun sürekli olarak düz olduğunu var sayarsak ve motoru sıkıştırmadan gaz verdiğini düşünürsen evet bu şekilde yakıyor motor :cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yahu O kadar arastırmama rağmen 6 litre altında yaktığını söyleyen bir dreamdark vardı :) artık ben de varım :mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Yahu O kadar arastırmama rağmen 6 litre altında yaktığını söyleyen bir dreamdark vardı :) artık ben de varım :mrgreen:

düzgün kullanırsan yakıyor bende 25 kuruş yakmıştım km'de en son ortalama aynı değerler :) ( üstünden 2 benzin zamı geçti tabi veya 3 )

bu arada arka lastiğimi değiştirdim bu gün buyrun fotoğrafları

p5110156.jpg

By ilkyy at 2011-05-15

p5110157.jpg

By ilkyy at 2011-05-15

2010'un 37. haftasında üretilmiş bir lastik
 

eyz

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
197
motorumla ilk uzun yolumu yaptım benzin konusu acılmısken benzin isareti varken depoyu dordumdum 55 tllik aldı onunla 260 km yol yaptım ısık tekrar yandı 211 kurus yaktı :) birde motorla mıcıra girmeyin kayıyor:) motoru yatırdım ,arkadslar mola icin durmuslar bende tabi onları uzaktan gördum hızımı azalttım yoldan cıktın dinlenme alanına dogru oda ne mıcır hertaraf motor hız kesmedi bi türlü ,yol bitmek üzere önümde yesil tarla isnanın aklından bin bir türlü sey geciyor tarlayamı ucsan yatırsam mı falan:) gerisine hatıramıyorum motoru yatırmısım nasıl yatırdım onuda bilmiyorum en son hatıladıgım yerde oturdgum alrkadslarımı iyim demek istedigim:) aman arkadslar kesinlikle dizlik ve eldiveni ihmal etmyin dizlik ve eldiven cizik dolu onlar olmasa o hasar bende olacaktı allha sukur cizik yok(birde yola cıkarken yol sadaksı vermeyi onutmayın :) ) gelelim motora sol sinyal yok yerinde sol kafda cizkler ve ve granajdaki stikırda bya bi cizik var kafa pasta cile yapılacakta o sitikırlar satılıyormu arkadslar nasi yaptırayım motoru
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
motorumla ilk uzun yolumu yaptım benzin konusu acılmısken benzin isareti varken depoyu dordumdum 55 tllik aldı onunla 260 km yol yaptım ısık tekrar yandı 211 kurus yaktı :) birde motorla mıcıra girmeyin kayıyor:) motoru yatırdım ,arkadslar mola icin durmuslar bende tabi onları uzaktan gördum hızımı azalttım yoldan cıktın dinlenme alanına dogru oda ne mıcır hertaraf motor hız kesmedi bi türlü ,yol bitmek üzere önümde yesil tarla isnanın aklından bin bir türlü sey geciyor tarlayamı ucsan yatırsam mı falan:) gerisine hatıramıyorum motoru yatırmısım nasıl yatırdım onuda bilmiyorum en son hatıladıgım yerde oturdgum alrkadslarımı iyim demek istedigim:) aman arkadslar kesinlikle dizlik ve eldiveni ihmal etmyin dizlik ve eldiven cizik dolu onlar olmasa o hasar bende olacaktı allha sukur cizik yok(birde yola cıkarken yol sadaksı vermeyi onutmayın :) ) gelelim motora sol sinyal yok yerinde sol kafda cizkler ve ve granajdaki stikırda bya bi cizik var kafa pasta cile yapılacakta o sitikırlar satılıyormu arkadslar nasi yaptırayım motoru

öncelikle geçmiş olsun

sonrasında forumda mıcırlı yolda sürüş ile ilgili bir paylaşım vardır aşağıdaki linki okumanı tavsiye ederim.
http://www.motosiklet.net/forum/surus-teknikleri/56875-micirda-motosiklet-kullanimi.html

umarım işini görür :cat:
 
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
67
Yahu O kadar arastırmama rağmen 6 litre altında yaktığını söyleyen bir dreamdark vardı :) artık ben de varım :mrgreen:

bide ben varım .... 100 km de ortalama 4.67(ortalama 110-120 km hız 120 üstüne hiç çıkmadım) lt yakıt harcamıştım ilk uzun yol tecrübemde... Tabi daha sonra yanına bile yaklaşamadım ama olsun...
Bu arada izmirde kendi adıma motoru garajdan yarın çıkarıyorum... İzmir de olan varsa görüşelim.....
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
düzgün kullanırsan yakıyor bende 25 kuruş yakmıştım km'de en son ortalama aynı değerler :) ( üstünden 2 benzin zamı geçti tabi veya 3 )

bu arada arka lastiğimi değiştirdim bu gün buyrun fotoğrafları

2010'un 37. haftasında üretilmiş bir lastik

hayırlı olsun. sadece arka mı değişti ? ön iyi miydi ? nedense bizde hep arka lastik önemseniyor ama virajda ön sanki daha önem taşıyor.
model ne ??

motorumla ilk uzun yolumu yaptım benzin konusu acılmısken benzin isareti varken depoyu dordumdum 55 tllik aldı onunla 260 km yol yaptım ısık tekrar yandı 211 kurus yaktı :) birde motorla mıcıra girmeyin kayıyor:) motoru yatırdım ,arkadslar mola icin durmuslar bende tabi onları uzaktan gördum hızımı azalttım yoldan cıktın dinlenme alanına dogru oda ne mıcır hertaraf motor hız kesmedi bi türlü ,yol bitmek üzere önümde yesil tarla isnanın aklından bin bir türlü sey geciyor tarlayamı ucsan yatırsam mı falan:) gerisine hatıramıyorum motoru yatırmısım nasıl yatırdım onuda bilmiyorum en son hatıladıgım yerde oturdgum alrkadslarımı iyim demek istedigim:) aman arkadslar kesinlikle dizlik ve eldiveni ihmal etmyin dizlik ve eldiven cizik dolu onlar olmasa o hasar bende olacaktı allha sukur cizik yok(birde yola cıkarken yol sadaksı vermeyi onutmayın :) ) gelelim motora sol sinyal yok yerinde sol kafda cizkler ve ve granajdaki stikırda bya bi cizik var kafa pasta cile yapılacakta o sitikırlar satılıyormu arkadslar nasi yaptırayım motoru

geçmiş olsun. stickerları orjinal almak pahalı olur gerek yok, bu işi çok düzgün yapan reklamcılar var. onlardan daha uygun fiyatlı bastırılabilir.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:17 ----------

Arkadaşlar geçen gün motorumun gidonun altındaki plastikleri karbona kaplamak için söktüm.
Sağ tarafı sökerken Vidanın tuttuğu Somun aşağıya düştü fakat bulamadım...yerede düşmedi.
yan granajları depoyu söktüm yine bulamadım kasisli bi yere girince sesi geliyo...2-3 gün oldu hala
düşmedi umarım bi zarar vermez motora çok tedirginim sizce bi sorun olurmu ! yardımcı olursanız
sevinirim....

peki o panzotları kaplayabildin mi ? nasıl oldu ? hangi malzemeyi kullandın ? fotoğraf paylaşabilir misin ??
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
nasıl motor kullanıyosunuz arkadas yaa bu aksam çakoylada konurken sarıdım :D bız ıkı fazer ızımıte gıttık ( 110 km re ) bı depeo benzın bıttı :D ama 200 asagı dusmedık 10 bındevırden asagı pek ınmedı makınalar ;P
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
hayırlı olsun. sadece arka mı değişti ? ön iyi miydi ? nedense bizde hep arka lastik önemseniyor ama virajda ön sanki daha önem taşıyor.
model ne ??

bendeki lastikler 2005 üretimi (eski lastikler) ön lastiğe güvenmiyorum dolayısı ile ona göre sürüyorum
bu ayki maddi durumdan dolayı ve lastiğin fiyatında bana söylenmiş olmasına rağmen birden normal fiyatından aşağı inmeyince mecbur sadece arka tarafı takdırdım.

olan tabi hoş olmadı onca yolu boşuna gidip benzin harcamış oldum yetkili serviste bana aynı fiyattan %10 indirimli veriyordu zaten hiç bir farkı yoktu ki inadına yetkili servisten alacaktım uyuz olduğum için ama lastiğin ipleri çıkmamış olsaydı..
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
hayırlı olsun. sadece arka mı değişti ? ön iyi miydi ? nedense bizde hep arka lastik önemseniyor ama virajda ön sanki daha önem taşıyor.
model ne ??



geçmiş olsun. stickerları orjinal almak pahalı olur gerek yok, bu işi çok düzgün yapan reklamcılar var. onlardan daha uygun fiyatlı bastırılabilir.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:17 ----------



peki o panzotları kaplayabildin mi ? nasıl oldu ? hangi malzemeyi kullandın ? fotoğraf paylaşabilir misin ??

o panzotları kapladım fakat ön sağdaki içeri çok çökük bi yer var ordan attı biraz 3M karbon kullandım ben fotoğrafları atarım....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:46 ----------

22953622790904722451510.jpg


22403322790910389117610.jpg
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
600F ve 100km de 6lt mi ??????

Gidip motoruma sarılacağım , canım K1200RS im benim hiç görmedi o kadar yakıtı bir arada :p :p :p

Not: İtina ile yara kaşınır , damara basılır. :) :) :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
5.4 Litre 6 değil :p

6 olsun feda olsun :mrgreen:

dünden görüntü olsun buda
223277_207687872605506_100000928834754_573620_3651703_n.jpg


kalanlarını ilkan koyacak siteye biraz şopta ışık vererek :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:34 ----------

işte kalan fotoğraflar :mrgreen:

bunlar başlangıç
231040_207745359266424_100000928834754_573901_2076925_n.jpg

225522_207745379266422_100000928834754_573902_3853098_n.jpg

224153_207745452599748_100000928834754_573903_312433_n.jpg

228341_207745489266411_100000928834754_573904_3029212_n.jpg

229532_207745625933064_100000928834754_573906_7687297_n.jpg


sıra geldi can alıcı olanlarına :bounce:
226471_207745565933070_100000928834754_573905_2968114_n.jpg

227500_207745702599723_100000928834754_573909_7796462_n.jpg


doğan buda sana fatality olarak gelsin :mrgreen:
228104_207745685933058_100000928834754_573908_6130804_n.jpg
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bunlar da neymiş ; PEH :cherry:

Kanka sana bi nostalji yapayım da aklın bitsin :p

Motora ilk dokunduğum dakikalar...



Rize'ye gidiyoruz :)



iLk gezimizden bir kaç kare...









Kar da da kullandık ; biz bir bütünüz :)





Önce manetleri değiştirdik ...



sonra elcikleri değiştirdik...





Ve son olarak ; topuzlar ile tamamladık...











Sıra sinyallere gelmişti :)



Son iki günü de yad edelim bari :p





ay bu da bugünden :p



Bunlar elimde olanlar; ilk gezimde seni daha da KÖTÜ HALE Getireceğim :queen: :p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kanka ben burda motor bulamıyorum ; araba ile aynı pozu versem olmaz mı :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst