- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5,134
Yahu Arkadaslar; Ben bu bizim motor ların yakıtına akıl erdiremiyorumSanki yüksek hızda daha az yakıyor; ya da benimkinde bişey var...
130-150 arası 85 km gittim; yakıt aldığımda; 21 TL aldı.. hadi 100 km ye tamamlasak, 23 TL diyelim ; 23 TL / 4.21 = 5.4 LT / 1oo KM yapar...
Bir kaç kez denedim, hatta İLKAY ile, msn de de konustuk ; en ideal yakıt sanırım 130 - 160 arasında olusuyor ?
yolun sürekli olarak düz olduğunu var sayarsak ve motoru sıkıştırmadan gaz verdiğini düşünürsen evet bu şekilde yakıyor motor :cat:



















