Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Tüm alanlarda kullanımının GTR dan daha kolay ve rahat olduğu düşüncesindeyim. :wiinkk:
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
56
Tüm alanlarda kullanımının GTR dan daha kolay ve rahat olduğu düşüncesindeyim. :wiinkk:

Dostum kesinlikle dogrudur sonucta honda,benim sormak istedigim bana kolay gelirmi tecrübesi olanlardan ögrenmek isterim 4bin km gt 250r tecrübesinden sonra 600f e geçsem zorluk çekermiyim çok yoksa çabuk alışırmıyım.

Aslında Er6n ile 600f arasındayım 600f in henüz fazla gelebilecegini düşündügüm için er6n i ara motor olarak düşündüm.Fazla zorluk çektirmicegine kanaat getirirsem kesinlikle 600f düşünüyorum.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben GTR dan sonra ER6F ile yoluma devam etmiştim. Düşük viteslerde, daha torklu bir model. sorun yasamamıstım. CBR 600 F te hiç sorun yasamazsın :)
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
56
Ben GTR dan sonra ER6F ile yoluma devam etmiştim. Düşük viteslerde, daha torklu bir model. sorun yasamamıstım. CBR 600 F te hiç sorun yasamazsın :)

Saolasın dostum bilgiler için.Peki bişey daha sorcam er 6 ile 600f arasında masraf olarak çok fark varmı? illaki benzinde 600f fazladır ama genel olarak bakımlarda vb. çok aşırı masraf farkı var mı?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Tabii ki er6 nın bakımı daha ucuza olacaktır. ama parca fiyatı honda dan az daha fazla olabilir :)
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
64
bu günki diğer fotoğraflar size
222437_205810122793281_100000928834754_562340_4203992_n.jpg

226837_205810686126558_100000928834754_562348_6039608_n.jpg


Vay caddebostan sahil filan bulusmalar filan :) birgün motorunun üstünde not görürsen sasırma bendendır :) sabit durdugunuz yeri soylesene bana basket sahalarının ordakı cafemı s virajımı sturbucksmı bırgun gecerken bakınırım sana ugrarrım yanına
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
yardım fonu açıyoruz o zaman sana :queen:

emre abı sanada alalım sahıden bı motor (600f hemde gri siyah :D ) olmamı ?

HerkesLer 2 TL verse ; bir kaç kişiyi motor sahibi yaparız buradan :p

Canlarım benim eksik olmayın, açın fonu hemen.:queen: Yalnız 600F'e biniyorsunuz, ayıp ulen pintilik etmesenize, çarşaf çarşaf gezi fotosu ekleyene kadar şu fonu 2 TL'den 10 TL'ye çıkarıverin bari de yaş kemale ermeden alalım motorları.:p

Selam Beyler, 600f in saglamlıgı dillere destan ama merak ettigim kullanımı nasıl? ben 1seneye yakındır S&T gt 250 r kullanıyorum gerçi yaptıgım toplam 4bin km falan, aklımda 600f var ama kullanımını merak ediyorum rahat alışabilinen bi motormu? tabiki yetenege göre değişir ama 4bin km 250cc den sonra beni çok zorlar mı?

Ben de GT250R'dan sonra almıştım 600F'i. Gaz tepkisine alışıp elinin altındaki gücü dizginleyebilirsen, gerek kullanım pozisyonu, gerek amortisörleri, gerekse frenaj ve dengesi GT250R'dan çok daha rahattır.
Alışma sürecinde tek yapman gereken eline hakim olmak.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Vay caddebostan sahil filan bulusmalar filan :) birgün motorunun üstünde not görürsen sasırma bendendır :) sabit durdugunuz yeri soylesene bana basket sahalarının ordakı cafemı s virajımı sturbucksmı bırgun gecerken bakınırım sana ugrarrım yanına

benim motoru iş saatleri içerisinde barlar sokağını geçtikten sonra ilk sol sokağa girince sağda görebilirsin köşedeki apartmanın önünde :)
veya cadde üzerinde az daha ileride solda bigo restoranın önünde olur nadiren


onun haricinde havalar daha tam ısınmadığı için kimsecikler yok pek hafta sonu bulursam 2 3 kişi çıkıyoruz öyle işte fenerbahçe caddebostan felan o an nereye gitmek istersek artık :p

Canlarım benim eksik olmayın, açın fonu hemen.:queen: Yalnız 600F'e biniyorsunuz, ayıp ulen pintilik etmesenize, çarşaf çarşaf gezi fotosu ekleyene kadar şu fonu 2 TL'den 10 TL'ye çıkarıverin bari de yaş kemale ermeden alalım motorları.:p

caanım benim müdür'den izin varmı (=
baş harfi Y :queen:
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
59
dör gün önce talihsiz bir kaza geçirdim. Aç bir şekilde motosiklet sürerken kendimi kaybettim (tansiyon vey kan şekeri. emin değilim) virajda motoru yatırmışım hiç bir şey hatırlamıyorum! Sol granaj, kafa granajı, alternatör kapağı ayna ayaklık kırıldı. Bugün yurt dışından yeni komple granaj siparişi verdim. sahibinden.com'dan alternatör kapağı ayna ayanlık geliyor. Eskisinden yakışıklı olacak inşallah. Motora aç binmeyin, dikkatinizi yola verin ve her zaman yolda kalın. Saygılar.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
dör gün önce talihsiz bir kaza geçirdim. Aç bir şekilde motosiklet sürerken kendimi kaybettim (tansiyon vey kan şekeri. emin değilim) virajda motoru yatırmışım hiç bir şey hatırlamıyorum! Sol granaj, kafa granajı, alternatör kapağı ayna ayaklık kırıldı. Bugün yurt dışından yeni komple granaj siparişi verdim. sahibinden.com'dan alternatör kapağı ayna ayanlık geliyor. Eskisinden yakışıklı olacak inşallah. Motora aç binmeyin, dikkatinizi yola verin ve her zaman yolda kalın. Saygılar.

gecmis olsun .
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
64
cok gecmıs olsun aynen dedıgın gıbı cok ayık olmak lazım ne aman nerden ne cıkıcagı ne olucagı bellı olmuyor
 
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
61
selam arkadaşlar
2006 model 600f im var ve F1 hatası veriyor
bende kullanım kılavuzu olmadıgı için bakamıyorum hatanın ne olduguna. kullanım kılavuzu olan bi arkadaş varsa bir bakabilirmi acaba yada hatanın ne oldugunu bilen biri varmı ? 2 defa F1 yanıp sönüyor anlamı nedir bunun?




motoru normalde ısınmaya bırakırken 1000 devirin üstünde ısınıyordu. şimdi ise en başta 1000 devirin altında ısınmaya çalışıyor ilk bi kaç saniye. daha sonra normale döndüğü zaman ise F1 hatası veriyor. umarım anlatabılmişimdir.

videoyada çektim bu da linki
/watch?v=UUvDdxeZghg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:25 ----------

http://youtu.be/UUvDdxeZghg
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
selam arkadaşlar
2006 model 600f im var ve F1 hatası veriyor
bende kullanım kılavuzu olmadıgı için bakamıyorum hatanın ne olduguna. kullanım kılavuzu olan bi arkadaş varsa bir bakabilirmi acaba yada hatanın ne oldugunu bilen biri varmı ? 2 defa F1 yanıp sönüyor anlamı nedir bunun?




motoru normalde ısınmaya bırakırken 1000 devirin üstünde ısınıyordu. şimdi ise en başta 1000 devirin altında ısınmaya çalışıyor ilk bi kaç saniye. daha sonra normale döndüğü zaman ise F1 hatası veriyor. umarım anlatabılmişimdir.

videoyada çektim bu da linki
/watch?v=UUvDdxeZghg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:25 ----------

http://youtu.be/UUvDdxeZghg

üşenmedim servisi aradım
dedikleri şu şekilde oldu

"yakıt pompasında da sorun olabilir enjeksiyon sisteminde de bir sorun olabilir herşeyde sorun olabilir bakmamız gerekir tam sorun için"

olarak sözlü bilgi aldım :cat:
umarım işini görür
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
dör gün önce talihsiz bir kaza geçirdim. Aç bir şekilde motosiklet sürerken kendimi kaybettim (tansiyon vey kan şekeri. emin değilim) virajda motoru yatırmışım hiç bir şey hatırlamıyorum! Sol granaj, kafa granajı, alternatör kapağı ayna ayaklık kırıldı. Bugün yurt dışından yeni komple granaj siparişi verdim. sahibinden.com'dan alternatör kapağı ayna ayanlık geliyor. Eskisinden yakışıklı olacak inşallah. Motora aç binmeyin, dikkatinizi yola verin ve her zaman yolda kalın. Saygılar.

aman geçmiş olsun. komple grenaj derken orjinal renklerden mi ? yoksa farklı mı ? çin malı grenaj mı ? linki nedir ?fiyatı nedir? bilgi verebilirsen sevinirim.


bu arada arkadaşlar. kısmetse akşam iş çıkışı gideceğim ve two-bro'yu takacağız. orjinal egzosumun ara borusunu kesmeye kıyamadım onu komple söküp kenara koyacağız. çıkma bi 600f egzosunun ara borusunu kesip yeni aldığım tüpe ekleyip kullanacağım. böylece ara borunun orjinal ebatlarında ve eğiminde olmaması ve motorun ayarlarına olumsuz etki etme ihtimali de kalmayacak.

bu arada :) sele döşemesini sökmeye karar verdim :mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
aman geçmiş olsun. komple grenaj derken orjinal renklerden mi ? yoksa farklı mı ? çin malı grenaj mı ? linki nedir ?fiyatı nedir? bilgi verebilirsen sevinirim.


bu arada arkadaşlar. kısmetse akşam iş çıkışı gideceğim ve two-bro'yu takacağız. orjinal egzosumun ara borusunu kesmeye kıyamadım onu komple söküp kenara koyacağız. çıkma bi 600f egzosunun ara borusunu kesip yeni aldığım tüpe ekleyip kullanacağım. böylece ara borunun orjinal ebatlarında ve eğiminde olmaması ve motorun ayarlarına olumsuz etki etme ihtimali de kalmayacak.

bu arada :) sele döşemesini sökmeye karar verdim :mrgreen:

şu sele döşeme olayında başka birşey kaplamayı düşünürsen bendeki seleyi sana göndereyim bare orj derisi köpek tarafından yırtılmış üzerinde başka desenli deri var yaptırmaktansa senle takas ederiz :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
İlkay bi müddet başka bişey kaplamayı düşünmüyorum seleye. yoğun istek üzerine orjinal kullanıcam.
haaa aman zannetmeyin ki motosiklet.net üyeleri beğenmedi diye değiştiriyorum :mrgreen: bi kaç bayan arkadaşın görüşü fikrimi değiştirdi :p :p :p
 
Katılım
9 Tem 2009
Mesajlar
34
slm arkadaşlar
1000 ar ar da bulamazsanız motorumu degıstırmeye karar verdım
2006 kırmızı sıyah 22 bın de
ılgılenen arkadaslar la gorusuruz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst