Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Amanınnn! Fiyatlara bak yahu, ççmuş resmen piyasa, almış başını gidiyor.
Yok arkadaş bu ara motor fln alınmaz.
Millet satabiliyor mu acaba merak ediyorum açıkçası.:silent:

Neyse..
Kardeşim bence 2003 model siyah makina temiz görünüyor ve fiyatı da mantık çerçevesinde. Eğer 10,000 TL'ye de anlaşılırsa tadından yenmez, hayırlı olsun derim ben.

Diğer makinalara gelince, aşağıdakilerin üçü de temiz ve ekstraları olanlar olarak öne çıkıyor, ama bu fiyatlar çok tabi o da ayrı :

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-cikisli-orj-2006-model-600-f-48520489/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-yaza-hazir-temiz-motor-47703238/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...e-renkli-cam-egsoz-spor-manet-48316270/detay/
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
didim hareketlendireyim konuyu az benim eski anahtarın fotoğrafıyla

222447_205700616137565_100000928834754_561517_5266372_n.jpg
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
acele etmıyorum artık emre abı nasıp kısmet dıyorum yaza gırdık hemen hemen zaten cok ucuk rakamlar vermek ıstemıyorum elbet ıyı bı fıyata bı motor bulurum bulamasamda nakıt param var kenarda durur artık seneye derım :) ama yınede arıyorum tabıkı motor fıyatı ıyı olan cıkarsa alırım bu arada 2003 model almıcam kararım kesın 2006 alıcam nasıl tok satıcı olur bende tok alıcıyım artık :D
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
acele etmıyorum artık emre abı nasıp kısmet dıyorum yaza gırdık hemen hemen zaten cok ucuk rakamlar vermek ıstemıyorum elbet ıyı bı fıyata bı motor bulurum bulamasamda nakıt param var kenarda durur artık seneye derım :) ama yınede arıyorum tabıkı motor fıyatı ıyı olan cıkarsa alırım bu arada 2003 model almıcam kararım kesın 2006 alıcam nasıl tok satıcı olur bende tok alıcıyım artık :D

bence modele o kadar takılma derim.
misal benim motor 2011 grenajında ufak tefek kusurları var elbette ama takmıyorum.
motorun içi temiz çünkü :) geri kalanı da nazarlık kalsın diye yaptırmıyorum bile bile
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
bence modele o kadar takılma derim.
misal benim motor 2011 grenajında ufak tefek kusurları var elbette ama takmıyorum.
motorun içi temiz çünkü :) geri kalanı da nazarlık kalsın diye yaptırmıyorum bile bile

yaa ılky orası oylede okadar para verıyorum neden en ıyısını almaya calısmıyım kı buda var ;)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
yaa ılky orası oylede okadar para verıyorum neden en ıyısını almaya calısmıyım kı buda var ;)

bu arada motor için 2011 demişim 2001 diyeceğime çaktırma :queen:
arada böyle faktörlerde yok değil tabikide ama bu iyisi veya kötüsü modele göre ölçülemiyor ki :)
1 senelik motorun suyunu çıkartmış olabilecekleri gibi 10 yaşındaki motor daha ilk günki kadar temiz olabileceği fikride yalan değil böyle motorlar yok değil varlar o yüzden satılık ilanlarında pek göremezsin görürsende zaten satılmış olurlar çoktan...
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
bu arada motor için 2011 demişim 2001 diyeceğime çaktırma :queen:
arada böyle faktörlerde yok değil tabikide ama bu iyisi veya kötüsü modele göre ölçülemiyor ki :)
1 senelik motorun suyunu çıkartmış olabilecekleri gibi 10 yaşındaki motor daha ilk günki kadar temiz olabileceği fikride yalan değil böyle motorlar yok değil varlar o yüzden satılık ilanlarında pek göremezsin görürsende zaten satılmış olurlar çoktan...



Allah soylettı ilkay 2011 :cherry: tabiki haklısın :cat:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
kurt var abı bunlarda :D ama buyuk konusmıyım ben su motoru alırsam sanırım 1 aylık maasımı benzıne verıcem bend ehıc yerımde duramıcam :D
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
HerkesLer 2 TL verse ; bir kaç kişiyi motor sahibi yaparız buradan :p

Hiç Bos duramıyorum; bu kadar gezilir mi :p











 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
56
Selam Beyler, 600f in saglamlıgı dillere destan ama merak ettigim kullanımı nasıl? ben 1seneye yakındır S&T gt 250 r kullanıyorum gerçi yaptıgım toplam 4bin km falan, aklımda 600f var ama kullanımını merak ediyorum rahat alışabilinen bi motormu? tabiki yetenege göre değişir ama 4bin km 250cc den sonra beni çok zorlar mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst