- Katılım
- 23 Kas 2008
- Mesajlar
- 339
Boluda bugün siyah sarı 600f vardı burdanmı acaba ?
nerde gordun olum ben bugun boludaydım :cherry: standların orda :cherry:
Boluda bugün siyah sarı 600f vardı burdanmı acaba ?
acele etmıyorum artık emre abı nasıp kısmet dıyorum yaza gırdık hemen hemen zaten cok ucuk rakamlar vermek ıstemıyorum elbet ıyı bı fıyata bı motor bulurum bulamasamda nakıt param var kenarda durur artık seneye derımama yınede arıyorum tabıkı motor fıyatı ıyı olan cıkarsa alırım bu arada 2003 model almıcam kararım kesın 2006 alıcam nasıl tok satıcı olur bende tok alıcıyım artık
![]()
bence modele o kadar takılma derim.
misal benim motor 2011 grenajında ufak tefek kusurları var elbette ama takmıyorum.
motorun içi temiz çünkügeri kalanı da nazarlık kalsın diye yaptırmıyorum bile bile
yaa ılky orası oylede okadar para verıyorum neden en ıyısını almaya calısmıyım kı buda var![]()
bu arada motor için 2011 demişim 2001 diyeceğime çaktırma :queen:
arada böyle faktörlerde yok değil tabikide ama bu iyisi veya kötüsü modele göre ölçülemiyor ki
1 senelik motorun suyunu çıkartmış olabilecekleri gibi 10 yaşındaki motor daha ilk günki kadar temiz olabileceği fikride yalan değil böyle motorlar yok değil varlar o yüzden satılık ilanlarında pek göremezsin görürsende zaten satılmış olurlar çoktan...
İlkay biraz yerinde otur ulem![]()
Gezin vallahi be, benim yerime de.![]()
Alın vallahi, sorduğun kabahat.:queen: