- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5,134
@ static ;
Grenajlar tam oturdu mu acaba? ayrıca sadece sağ grenaj alabiliyor muyuz?
güzel soru bende düşünebilirim böyle birşey :cat:
ama burada benzin deposu yok o kötü aslında
bende benim motora grenaj seti sordum kırmızı mavi beyaz bakalım varmı ?
birde radyatörü değiştirmem gerek çok yamulmuş uçları
@SilentScream ;
Kardeşim Hışırtı gibi bir ses ise; exantrik gergisinden geliyor:bounce: 160 TL'ye yenisi ile değiştirebiliyorsun
![]()
hışırtı şeklinde geliyorsa eksantirik zincirindende olabilir.
sana şole solim
eğer 5500 devirde gazı kestiğinde ses tıkırtılı bir ses ise eğer egsantirik gergisidir fakat gazı açarken bile zırıltılı bir ses geliyorsa o zaman zincirdir.
Son düzenleme:

