dahaa durr cakooo ne kanserler olcancok ıyı yaa motorum yok havalar berbat
ınsallah bu sene hep havalar boyle gecer
bu arada sanırım ben cıddı cıddı bu sezon temız ıstedıgım fıyata motor bulamazsam almıyorum actiona gerrek yok dıme
![]()
Abi sahibindende boluda 13 e r6 var onu alalım sana![]()
hemde 13hemde r6
alla halaaa
![]()
İlkay bi müddet başka bişey kaplamayı düşünmüyorum seleye. yoğun istek üzerine orjinal kullanıcam.
haaa aman zannetmeyin ki motosiklet.net üyeleri beğenmedi diye değiştiriyorum :mrgreen: bi kaç bayan arkadaşın görüşü fikrimi değiştirdi![]()
![]()
![]()
Hadi vatana millete hayırlı olsun.:cherry:
Ulem Emir yine hatunların lafına tav oldun di mi?![]()
Ne dediler? Çok amele kıro olmuş gibi laflar çıkmıştır ağızlarından kesin, bu kadar çabuk kararını değiştirdiğine göre.:queen:
Hadi vatana millete hayırlı olsun.:cherry:
Ulem Emir yine hatunların lafına tav oldun di mi?![]()
Ne dediler? Çok amele kıro olmuş gibi laflar çıkmıştır ağızlarından kesin, bu kadar çabuk kararını değiştirdiğine göre.:queen:
vallahi öyle yahu ; düzelmedi; düzelmeyecek gibi. neredeyse kar yağacak Rize'der:
aynen öyle oldu yahu
gerçi kadın kısmının aklıyla da iş yapılmaz ama neyse bu seferlik böyle olsun)
hiç unutmam izmirde kız arkadaşımlar dolaşıyoruz yürüyerek bi tane mitsubishi evo IX gördüm. beyaz kuğu gibi harika bi alet.
malum onun bagaj kapağında orjinal spoiler vardır.
ben arabayı görüp ilgi gösterince hatun kişi baktı ayyy ne iğrenç şahinlere yaptıkları gibi kanat takmışlar buna dedi![]()
ıyyyyy koltuga bak yılan gibi olmus sokmasın bizi emircimm:mrgreen::queen:
İlkay'cığım ; Canım Benim...
Ben Gazlayacak zamanı hep bulurum; bombos yollar :mrgreen: hava lar da fena değil![]()
Arkadaşlar geçen gün motorumun gidonun altındaki plastikleri karbona kaplamak için söktüm.
Sağ tarafı sökerken Vidanın tuttuğu Somun aşağıya düştü fakat bulamadım...yerede düşmedi.
yan granajları depoyu söktüm yine bulamadım kasisli bi yere girince sesi geliyo...2-3 gün oldu hala
düşmedi umarım bi zarar vermez motora çok tedirginim sizce bi sorun olurmu ! yardımcı olursanız
sevinirim....
bir motorcuya git; orada uzun mıknatıslı cubuklar var; onunla cıkartırlar![]()




