Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
dahaa durr cakooo ne kanserler olcan :D cok ıyı yaa motorum yok havalar berbat :D ınsallah bu sene hep havalar boyle gecer :D bu arada sanırım ben cıddı cıddı bu sezon temız ıstedıgım fıyata motor bulamazsam almıyorum actiona gerrek yok dıme :)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
dahaa durr cakooo ne kanserler olcan :D cok ıyı yaa motorum yok havalar berbat :D ınsallah bu sene hep havalar boyle gecer :D bu arada sanırım ben cıddı cıddı bu sezon temız ıstedıgım fıyata motor bulamazsam almıyorum actiona gerrek yok dıme :)


Abi sahibindende boluda 13 e r6 var onu alalım sana :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
vallahi öyle yahu ; düzelmedi; düzelmeyecek gibi. neredeyse kar yağacak Rize'de :pr:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
İlkay bi müddet başka bişey kaplamayı düşünmüyorum seleye. yoğun istek üzerine orjinal kullanıcam.
haaa aman zannetmeyin ki motosiklet.net üyeleri beğenmedi diye değiştiriyorum :mrgreen: bi kaç bayan arkadaşın görüşü fikrimi değiştirdi :p :p :p

Hadi vatana millete hayırlı olsun.:cherry:

Ulem Emir yine hatunların lafına tav oldun di mi?:p
Ne dediler? Çok amele kıro olmuş gibi laflar çıkmıştır ağızlarından kesin, bu kadar çabuk kararını değiştirdiğine göre.:queen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Hadi vatana millete hayırlı olsun.:cherry:

Ulem Emir yine hatunların lafına tav oldun di mi?:p
Ne dediler? Çok amele kıro olmuş gibi laflar çıkmıştır ağızlarından kesin, bu kadar çabuk kararını değiştirdiğine göre.:queen:


aynen öyle oldu yahu :p
gerçi kadın kısmının aklıyla da iş yapılmaz ama neyse bu seferlik böyle olsun :))

hiç unutmam izmirde kız arkadaşımlar dolaşıyoruz yürüyerek bi tane mitsubishi evo IX gördüm. beyaz kuğu gibi harika bi alet.
malum onun bagaj kapağında orjinal spoiler vardır.
ben arabayı görüp ilgi gösterince hatun kişi baktı ayyy ne iğrenç şahinlere yaptıkları gibi kanat takmışlar buna dedi :p
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
vallahi öyle yahu ; düzelmedi; düzelmeyecek gibi. neredeyse kar yağacak Rize'de :pr:

telefonda nispet yaparken iyi di değil mi çıkıp gazlasam mı şimdi ne diye :cherry: iyi olmuş :mrgreen:

aynen öyle oldu yahu :p
gerçi kadın kısmının aklıyla da iş yapılmaz ama neyse bu seferlik böyle olsun :))

hiç unutmam izmirde kız arkadaşımlar dolaşıyoruz yürüyerek bi tane mitsubishi evo IX gördüm. beyaz kuğu gibi harika bi alet.
malum onun bagaj kapağında orjinal spoiler vardır.
ben arabayı görüp ilgi gösterince hatun kişi baktı ayyy ne iğrenç şahinlere yaptıkları gibi kanat takmışlar buna dedi :p

senin motora ne dediler şu yorumuda bir alsak bence iyi olurdu :queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
İlkay'cığım ; Canım Benim...
Ben Gazlayacak zamanı hep bulurum; bombos yollar :mrgreen: hava lar da fena değil :p

Bugünkü Arşiv :p

















Yukarıdaki Foto da xenon ısınmadığı için renk farklı cıkmıs; aslı burda :p



 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
Arkadaşlar geçen gün motorumun gidonun altındaki plastikleri karbona kaplamak için söktüm.
Sağ tarafı sökerken Vidanın tuttuğu Somun aşağıya düştü fakat bulamadım...yerede düşmedi.
yan granajları depoyu söktüm yine bulamadım kasisli bi yere girince sesi geliyo...2-3 gün oldu hala
düşmedi umarım bi zarar vermez motora çok tedirginim sizce bi sorun olurmu ! yardımcı olursanız
sevinirim....
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ıyyyyy koltuga bak yılan gibi olmus sokmasın bizi emircimm:mrgreen::queen:

benim koltuğu gören yok iyiki :mrgreen:

İlkay'cığım ; Canım Benim...
Ben Gazlayacak zamanı hep bulurum; bombos yollar :mrgreen: hava lar da fena değil :p

sen 29'undaki geziye param yok diye zırla bana gelmemek için
sonrada çık her gün gez bak ben bunların acısını çıkartmazsam senden :cherry:

Arkadaşlar geçen gün motorumun gidonun altındaki plastikleri karbona kaplamak için söktüm.
Sağ tarafı sökerken Vidanın tuttuğu Somun aşağıya düştü fakat bulamadım...yerede düşmedi.
yan granajları depoyu söktüm yine bulamadım kasisli bi yere girince sesi geliyo...2-3 gün oldu hala
düşmedi umarım bi zarar vermez motora çok tedirginim sizce bi sorun olurmu ! yardımcı olursanız
sevinirim....

ön tekerleğin arkasında kalan kısımda 2 grenajın alt noktasında üçgen vardır hava girişlerinin oraya kadar uzanan bir parça. onu söküp bak birde ışık tutarak :cat:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
ön tekerleğin arkasında kalan kısımda 2 grenajın alt noktasında üçgen vardır hava girişlerinin oraya kadar uzanan bir parça. onu söküp bak birde ışık tutarak :cat:[/QUOTE]

Tamam kardeşim sağol bi bakıcam

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:05 ----------

bir motorcuya git; orada uzun mıknatıslı cubuklar var; onunla cıkartırlar :)

Walla kardeşim yeri belli değil bulamadım bulsam bi şekilde alıcazda...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
birazda akşamdan kareler :)

224309_207352585972368_100000928834754_571037_7233035_n.jpg


227279_207352845972342_100000928834754_571048_487642_n.jpg


224339_207352975972329_100000928834754_571054_8203006_n.jpg
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
lem siz beni çıldırtıcaksınız ama ben çıldırmıcam :cherry: sabrediyorum şu sıralar :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben de Her gün Geziyorum OH OH :p









Dünden Bugüne; 100 km :)



Yahu Arkadaslar; Ben bu bizim motor ların yakıtına akıl erdiremiyorum :) Sanki yüksek hızda daha az yakıyor; ya da benimkinde bişey var...

130-150 arası 85 km gittim; yakıt aldığımda; 21 TL aldı.. hadi 100 km ye tamamlasak, 23 TL diyelim ; 23 TL / 4.21 = 5.4 LT / 1oo KM yapar...
Bir kaç kez denedim, hatta İLKAY ile, msn de de konustuk ; en ideal yakıt sanırım 130 - 160 arasında olusuyor ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst