Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Cako mümkünse bundan sonra gezileri farklı yönlere yapalım. Sen Trabzon tarafına ben Artvin :p
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
arkadaşlar üzülerek motorumu satıyorum.Artık eşimi uzun yolda motora binmeye ikna edemediğim için enduroya geçmeye karar verdim.Siteden birilerine giderse sevinirim.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-memurdan-bakimli-cbr-600f-44724733/detay

hayırlı olsun şimdiden. fiyatda aksesuarlara göre gayet makul.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:25 ----------

evet arkadaşlar bu da yeni motoruma yaptığım ilk modifikasyon :)

nasıl tank pad ama :)))

319.jpg
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
Arkadaşlar merhaba, bu sabah yine her sabahki gibi motoruma atlayıp işe gelmek üzere iken, marşa bastım 1-2-3-4 sn.çalışmadı tekrar aynı işlem gene yok 3.marşta çalıştı ama çok aptal çalışıyor tekleye tekleye, neyse 10 sn. içinde düzeldi fakat sonra FI lambası yandı 4 kere falan göz kırpıp kayboluyor 1-2 saniyede bir bu devam ederek işyerime ulaştım ama bu lamba canımı sıktı tabi, Acaba sorun ne olabilir? Teşekkürlerimi iletiyorum şimdiden.Sağolun.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Arkadaşlar merhaba, bu sabah yine her sabahki gibi motoruma atlayıp işe gelmek üzere iken, marşa bastım 1-2-3-4 sn.çalışmadı tekrar aynı işlem gene yok 3.marşta çalıştı ama çok aptal çalışıyor tekleye tekleye, neyse 10 sn. içinde düzeldi fakat sonra FI lambası yandı 4 kere falan göz kırpıp kayboluyor 1-2 saniyede bir bu devam ederek işyerime ulaştım ama bu lamba canımı sıktı tabi, Acaba sorun ne olabilir? Teşekkürlerimi iletiyorum şimdiden.Sağolun.

enjeksiyon sisteminde bir sıkıntı olabilir. Benzini hep aynı yerdenmi alıyorsun ?
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
Erman alet FI yakmaz o zaman.

yok canım yakıyor bizzat basıma geldi benımde gıderken gaz kesıp bırakıp aralıklarla yanıp sonuyordu FI benımde aklıma gelmezdı akuden yapacagı tek oraya bakmamıstım ancak honda servıse goturdum ordakı cocukta akuye baktınmı dedı yok dedım akuye baktıkki kutup basları gevsemıs onları sıkınca sorun cözüldü :cat: daha önceden bu sorunla gelen 1000rrlar felanda varmıs :queen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
yok canım yakıyor bizzat basıma geldi benımde gıderken gaz kesıp bırakıp aralıklarla yanıp sonuyordu FI benımde aklıma gelmezdı akuden yapacagı tek oraya bakmamıstım ancak honda servıse goturdum ordakı cocukta akuye baktınmı dedı yok dedım akuye baktıkki kutup basları gevsemıs onları sıkınca sorun cözüldü :cat: daha önceden bu sorunla gelen 1000rrlar felanda varmıs :queen:

ama şimdi 3. marşta almış arkadaşın motoru. kutup başı olsa marş hiç dönmez yahu. ya da yürüyünce titreşimden mi ateşlemeyi kesti aceba :)

Erman ha bu arada bakımı yaptırdım dolaşmaya başladım gümüşü görmek istersen haberin ossun :)))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:08 ----------

bi de camı nezaman hediye ediyosun :)))))
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
sanırım sarsıntıdan ateslemeyi kesiyordu ama elektrık sorunlarınında FI ısıgını yakabılıyor genel arıza lambamız FI :) aküsü zayıftır belki arkadasın onun bir cok nedenide olabılır :silent:
gel bugun benım gumusle tanıstırayım senın kızı:p
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
sanırım sarsıntıdan ateslemeyi kesiyordu ama elektrık sorunlarınında FI ısıgını yakabılıyor genel arıza lambamız FI :) aküsü zayıftır belki arkadasın onun bir cok nedenide olabılır :silent:
gel bugun benım gumusle tanıstırayım senın kızı:p

ağır gel :) tanışma törenlerini otobanda yapıoz biz :bounce:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
chopperrider tank pad güzel olmuş bu arada :cat:

fernando umarım istediğin motoruda bir an önce bulabilirsin :cat:


ankarada ne işler dönüyor bakayım öyle ?
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
Arkadaşlar merhaba, bu sabah yine her sabahki gibi motoruma atlayıp işe gelmek üzere iken, marşa bastım 1-2-3-4 sn.çalışmadı tekrar aynı işlem gene yok 3.marşta çalıştı ama çok aptal çalışıyor tekleye tekleye, neyse 10 sn. içinde düzeldi fakat sonra FI lambası yandı 4 kere falan göz kırpıp kayboluyor 1-2 saniyede bir bu devam ederek işyerime ulaştım ama bu lamba canımı sıktı tabi, Acaba sorun ne olabilir? Teşekkürlerimi iletiyorum şimdiden.Sağolun.

Arkadaşlar saydım 7 kere göz kırpıyor FI ışığı... Yarın Çanakkale gezimiz var böyle gitsem yolda bırakmaz umarım değil mi? Hani 600 f yolda bırakmaz diyorlar ya ona güvenerekten :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst